  • Data: 2010-04-12 10:18:28
    Temat: Jak to probuje zalozyc konto w dbnet...
    Od: ToRo999 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od 2 tygodni probuje zalozyc konto w dbnet, poczytalem sobie troche na
    ich stronie i mysle ze skoro gwaratuja takie warunki do 2013 to niech
    im bedzie... Wchodze na drugi dzien eee strona sie nie laduje? Moze
    jakas przerwa. Probuje pozniej to samo... google: dbnet o jest reklama
    na 1 miejscu klikam eee nie dziala no dobra sprobuje kiedy indziej. I
    tak probuje juz ze 4 razy od 2 tygodni za pomoca IE 8.0, Opera 10,
    Firefox... Proba ping dbnet24.pl zwraca blad "Zadane polecenie ping
    nie moze znalezc hosta dbnet24.pl". Dodam ze wszystkie inne strony
    smigaja az milo... Tylko ja mam takie przygody?