    From: "Baton" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak to rozumiec?
    Date: Tue, 27 Sep 2005 21:07:58 +0200

    BPH oferuje produkt pt. "Linia kredytowa dla inwestora giełdowego" :

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kredyty/li
    nia_inwestora

    Niby wszystko jasne. IMO oferta ciekawa dlaosob posiadajacych akcje i nie
    zamierzajacych sie ich pozbyc w najblizszym czasie. Zastanawiaja mnie tylko
    2 akapity:

    "...Możesz otrzymać nawet do 200% wartości aktywów zgromadzonych na rachunku
    brokerskim w Biurze Maklerskim Banku BPH w dniu złożenia wniosku, jednak nie
    więcej niż 3 mln PLN i nie mniej niż 10 tys. PLN..."

    Zabezpieczenie:
    "...Standardowym zabezpieczeniem jest blokada aktywów (nie obciążonych) na
    rachunku brokerskim o wartości 150% uruchomionej kwoty kredytu ..."

    No to jak w koncu. Jesli mam powiedzmy akcje (zalozmy ze plynnei mogace
    stanowic zabezpieczenie linii kred.) o wart. 10KPLN todostane 20KPLN czy
    5KPLN kredytu?

    Moze mam jakies zacmienie, ale dla mnie jest tutaj sprzecznosc...

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton