eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbanku › Jak traktują klientów w mbanku
  • Data: 2003-12-10 17:18:58
    Temat: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "edgar" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    30 października skończyła mi się ważność karty debetowej do ekonta w mbanku.
    Pomimo tego nie otrzymałem pocztą nowej karty. Gdzieś pod koniec listopada
    zniecierpliwiony czekaniem zadzwoniłem na mlinię i babka powiedziała, że
    weszła nowa ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych i wobec tego
    muszę ze strony mbanku wydrukować nową umowę nt. kart debetowych i wysłać na
    adres mbanku. I dopiero teraz mnie o tym informują! Na ich stronach jest
    informacja, że "będziemy wysyłać Umowy wraz z nowym Regulaminem na ok. 1,5
    miesiąca przed wznowieniem karty" - ha, dobre sobie. Ja nie dostałam żadnej
    informacji, a teraz muszę inwestować swój czas i pieniądze sprawy, które
    należą do ich obowiązków.
    2 grudnia wysłałem im tą umowę poleconym, ale dzisiaj (10.12) powiedziano mi,
    że jeszcze umowy nie ma. I co ja mam teraz zrobić, jeśli na gwałt potrzebuję
    kasy z mego konta?. Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi
    przez kolejne 2 tygodnie wysyłać nową kartę.
    Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1