  • Data: 2009-10-09 15:39:04
    Temat: Jak wpłacić franki do Deustche Banku?
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie
    Mam kredyt hipoteczny we frankach w Deutsche Banku . Niedawno założyłem tam
    konto walutowe, celem samodzielnego spłacania kredytu.
    Niestety, DB nie ma okienek kasowych, więc nie można tam po prostu przynieść
    franków z
    kantoru. I stąd moje pytanie: znacie jakiś bank, gdzie można założyć za
    darmo
    takie konto, który miałby kasy gdzie można by było te franki wpłacać, i skąd
    można by było te franki za darmo przelać do DB? Oczywiście kompletnie mi nie
    zależy na oprocentowaniu tego konta żadnych kartach, ani tym podobnych