eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak wynegocjowac rozlozenie zadluzenia na wieksza liczbe rat? › Jak wynegocjowac rozlozenie zadluzenia na wieksza liczbe rat?
    From: "Felix" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak wynegocjowac rozlozenie zadluzenia na wieksza liczbe rat?
    Date: Sun, 25 Feb 2007 03:31:05 +0100

    Chcialbym zmniejszyc swoje comiesieczne oplaty z tytulu zaciagnietych
    kredytow i pozyczek.
    Nie mam mozliwosci wziecia kredytu konsolidacyjnego. Nielegalne i szemrane
    rozwiazania mnie nie interesuja.

    Czy dobrze kombinuje, probujac wyslac do bankow prosbe o rozlozenie
    aktualnego zadluzenia na wieksza liczbe rat? Mogliby nawet sobie na tym
    zarobic (wieksze oprocentowanie, itp.).
    Mnie interesuje przede wszystkim to, zeby spadla mi wysokosc comiesiecznych
    oplat, kosztem dluzszego okresu splaty.

    Jak napisac takie pismo, jak umotywowac prosbe i czy jest szansa, ze
    zostanie ono rozpatrzone pozytywnie?
    A moze lepiej nie kombinowac, bo bank pomysli, ze spadly mi dochody i
    jeszcze zarzada natychmiastowej splaty calego zadluzenia?
    Ale bedzie chcial przedstawienia aktualnego zestawu wszystkich dokumentow?

    Poradzcie!

    Zadluzenie:
    KK w Rajffeisenie
    KK w Fortis Banku
    KK w mBanku
    Raty w GE
    Kilka pozyczek w Sygma Bank:
    Karta Praktiker
    Karta Real
    Sloneczna Pozyczka (Bardzo droga)

    Uzbieralo sie tego kilkadziesiat tysiecy :-(