  • 1. Data: 2003-06-20 19:34:20
    Temat: Jak założyc konto w Anglii?
    Od: c...@p...onet.pl

    Jest to wogóle teraz możłiwe. Bo w zeszłym roku nie mogłem tego uczynić bo nie
    byłem tam zameldowany itp. Ponoć prawo bankowe sie zmieniło i teraz można.
    Jestem z krakowa i jeśłi ktoś wie jak to można załatwic i gdzie to bardzo
    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2003-06-21 19:34:50
    Temat: Re: Jak założyc konto w Anglii?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Jestem z krakowa i jeśłi ktoś wie jak to można załatwic i gdzie to bardzo

    Kiedyś legalnie można było założyć jedynie w Banku Handlowym, oddział w
    Londynie (niestety Citi zlikwidował). Nielegalnie (wg. prawa dewizowego) bez
    problemów w większości banków (testowane bez zameldowania, jedynie z wizą
    studencką). Teraz legalnie możesz założyć konto we wszyskich bankach. Jeśli
    chesz to zrobić z Polski to jednak będzie problem.

    TM

  • 3. Data: 2003-06-23 16:28:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    t...@p...onet.pl writes:

    > Kiedyś legalnie można było założyć jedynie w Banku Handlowym, oddział w
    > Londynie

    Skad ta informacja?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2003-06-24 13:17:00
    Od: "AS" <a...@g...w.pl>

    Merytorycznie nie czuję się kompetntny, lecz tak na marginesie sprawy :
    -W Angli brak dowodow osobistych i meldunków
    -dobrowolna rejestracja obywateli jest dla celów wyborczych (nie
    obowiązkowa )
    Państwo może funkcjonować bez fikcji meldunkowej !

  • 5. Data: 2003-06-25 13:00:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "AS" <a...@g...w.pl> writes:

> [...]
    > obowiązkowa )
    > Państwo może funkcjonować bez fikcji meldunkowej !

    Stalin na pewno mial odmienne zdanie.
    No i jak bez zameldowania przymusic kogos do pracy niewolniczej?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator