  • 1. Data: 2009-03-18 10:49:42
    Temat: Jak zaradzić kryzysowi zaufania
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Pomysła jest prosty. Należy dac gwarancje lub kredyt. Ale jak
    nie ma z czego dać to co trzeba zrobić? Albo zarobić, albo
    stworzyc instytucję, ktora taki kredyt udzieli.
    Mamy już bank światowy i fundusz walutowy.
    Trzeba zatem powołac bank wszechświatowy i międzygalaktyczny
    fundusz czegokolwiek.
    I powołac jeszcze z 10 albo i więcej nobliwych instytucji, co to
    uspokoja rynki. No bo wszystkie na raz nie moga upasć przecież.
    Każdy taki fundusz zakładamy z mocnej waluty (np. dolar jest
    mocną waluta i to w takich ilościach, że ho ho)
    Oznacza to, że jak uwierzą i wezmą pozyczkę i spłacą to dolar
    zarobi. A jak nie splacą to i tak nie bedzie to mialo znaczenia.
    c.n.w.

  • 2. Data: 2009-03-18 12:26:45
    Temat: Re: Jak zaradzić kryzysowi zaufania
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Oznacza to, że jak uwierzą i wezmą pozyczkę i spłacą to dolar
    > zarobi. A jak nie splacą to i tak nie bedzie to mialo znaczenia.
    No dobra, a co Waść proponujesz??? III Wojnę Światową??? Bo rozumiem, że
    powyższy tekst jest sarkastyczny, a nie podoba się polityka jaką przyjęto na
    świecie.

  • 3. Data: 2009-03-18 12:29:51
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powyższy tekst jest sarkastyczny, a nie podoba się polityka jaką przyjęto

    Jakiś polski jasnowidz na Youtube przepowiada wojnę w okresie od lipca 2009
    do końca 2010.
    Niby przepowiedział krach w nieruchomościach i dość precyzyjnie okreslił
    jeszcze kilka innych wydarzeń jak np załamanie giełdy, więc...
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-03-18 12:43:53