  • 1. Data: 2002-05-22 15:15:02
    Temat: Jak zdefiniowac przelew za telefon (Era) w mBank'u ???
    Od: "Pawel Blachut" <e...@b...ds5.agh.edu.pl>

    Witam.
    Wpisujac numer rachunku brakuje miejsca na wpisanie jednej (ostatniej) cyfry
    rachunku.
    I jeszcze jedno: co wpisac w polu "Tytul przelewu" ??? Czy wystarczy tylko
    numer faktury, czy musi byc takze ten dlugi cisg cyfr, ktory znajduje sie
    pod kodem kreskowym ???

    Pawel Blachut
    http://www.ds5.agh.edu.pl/~elpablo

  • 2. Data: 2002-05-22 15:44:26
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Pawel Blachut" <e...@b...ds5.agh.edu.pl> napisał:

    > I jeszcze jedno: co wpisac w polu "Tytul przelewu" ??? Czy wystarczy tylko
    > numer faktury, czy musi byc takze ten dlugi cisg cyfr, ktory znajduje sie
    > pod kodem kreskowym ???

    Wystarczy tylko nr faktury, ewentualnie mozesz dodac z ktorego dnia.

    hosi

  • 3. Data: 2002-05-22 15:45:48
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Pawel Blachut <e...@b...ds5.agh.edu.pl> wrote:
> [...]
    > numer faktury, czy musi byc takze ten dlugi cisg cyfr, ktory znajduje sie

    jesli chodzi o PLNCURR04-costam to cale costam to numer klienta
    i mozna to wpisac w tytul przelewu (!!!)

    tak mi poradzila kiedys mLinka i to dziala od dosc dawna dobrze.
    ale lepiej upewnij sie niz masz mi wierzyc - call2mBank, tam wiedza...

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-05-22 16:11:32
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Blachut" <e...@b...ds5.agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:acgcj9$dgm$1@bobo.ds5.agh.edu.pl...
    > Wpisujac numer rachunku brakuje miejsca na wpisanie jednej (ostatniej)
    cyfry
    > rachunku.

    Wywal kreski oprócz pierwszej po 8 cyfrach nr oddziału.

    > I jeszcze jedno: co wpisac w polu "Tytul przelewu" ??? Czy wystarczy tylko
    > numer faktury, czy musi byc takze ten dlugi cisg cyfr, ktory znajduje sie
    > pod kodem kreskowym ???

    Ja wpisuję numery telefonów.
    Zczytuję wielkość salda do zapłaty z I-BOA, więc nawet nie wiem jaki jest
    numer faktury.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-05-22 22:32:05
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Wed, 22 May 2002 17:15:02 +0200, od "Pawel
    Blachut" <e...@b...ds5.agh.edu.pl> napisano:

    >Witam.
    >Wpisujac numer rachunku brakuje miejsca na wpisanie jednej (ostatniej) cyfry
    >rachunku.

    KIR przyjmuje tylko 34 znaki w numerze rachunku, więc na CURXX trzeba
    zakończyć i reszta w tytule. Jest jeszcze Pekao które na końcu swoich
    numerów stawia 0000 (zawsze 0000) całkiem nie wiadomo po co (może od
    przyszłego roku chcą opuścić kreski i mieć NRB:), bo w oddziałach
    radzą żeby je....... opuścić :)

    jahckal