  • Data: 2009-12-13 21:18:28
    Temat: Jaką lokatę wybrać?
    Od: "MaNa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jestem właśnie po próbach porównania lokat bankowych
    korzystając z Internetu, w szczególności z www.comperia.pl.
    Nie wiem czy te oferty są celowo tak skonstruowane żeby
    trudno je było porównać czy wynika to z mojego braku
    doświadczenia, ale nie potrafię wybrać najlepszych lokat
    dla siebie.

    Chcę ulokować PLN i USD na okres do 6 miesięcy.
    Minima podawane przy różnych lokatach spełniam.

    Chodzi mi oczywiście o jak najwyższe oprocentowanie oraz
    minimalne opłaty na wejściu i wyjściu. Konieczność zerwania
    lokaty przed terminem jest mało prawdopodobna, stąd straty
    wynikające z ewentualnego zerwania nie są najważniejsze.

    Może ktoś mógłby coś podpowiedzieć? Oczywiście decyzja
    i odpowiedzialność za tę decyzję będzie tylko moja.
    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    MaNa