    From: "Tomasz H." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jaki Mastercard na wyjazd zagraniczny?
    Date: Fri, 14 Apr 2006 11:51:49 +0200

    Witam,

    Potrzebuję kredytówki MasterCard na krótki wyjazd zagraniczny (Europa).
    Chcę żeby opłata roczna była jak najniższa przy założeniu, że nie będę
    miał dużego obrotu wykonanego tą kartą.

    Wiem, są google, ale już mnie boli głowa od czytania ofert banków, które
    piszą tylko co im wygodnie a niedomówiona reszta czai się między
    wierszami. Jasne; aktywacja i wydanie karty 0zł i żadnych zastrzeżeń w
    Citi. ;-7

    Będę wdzięczny za propozycje potwierdzone praktyką

    Tomasz H.
    p...@i...pl