  • 1. Data: 2003-04-22 21:58:44
    Temat: Jaki ROR w połączeniu z mBankiem
    Od: "Jarek B" <j...@p...pl>

    Witam,
    Po wprowadzeniu podwyżek w ING chcę zrezygnować z konta Standard 1. W
    pierwszym momencie chciałem zamienić je na konto 0 ale okazało się, że
    wycofali się z tego produktu.
    Potrzebuje konto właściwie tylko do wpłat - od czasu do czasu zdarza mi się
    coś takiego, następnie robię przelew do mBanku. Na wypadek zagranicznych
    wojazy, idealnie byłoby gdyby bank oferował Mastercarda lub Vise rozliczaną
    w Euro.
    Po przeglądnięciu archiwum oraz ofert wydaje się, że całkiem rozsądną
    propozycją jest e-Konto Pro Lukasa lub Unikonto Premium z Millennium. Koszt
    obsługi i przelewów 0 PLN przy zamrozeniu 5kPLN.

    Może grupowicze mają lepszy pomysł?

    Eh... Gdyby mBank postawił kiosk do wpłat w Tychach lub Katowicach to nie
    miałbym problemu.

    Pozdrawiam
    Jarek B

  • 2. Data: 2003-04-22 22:25:21
    Temat: Re: Jaki ROR w połączeniu z mBankiem
    Od: n...@p...onet.pl

    > Może grupowicze mają lepszy pomysł?
    >
    > Eh... Gdyby mBank postawił kiosk do wpłat w Tychach lub Katowicach to nie
    > miałbym problemu.

    Wybierz darmwe LGnet z darmowym Maestro %%wyższych niż w mB i oddziałem w
    Katowicach, wprawdzie wszyscy się tu spodziewają znacznego pogorszenia
    (Nordea) ale na rasie jest jak jest.

  • 3. Data: 2003-04-23 06:02:09
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek B" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > propozycją jest e-Konto Pro Lukasa lub Unikonto Premium z Millennium.
    Koszt
    > obsługi i przelewów 0 PLN przy zamrozeniu 5kPLN.

    Jezeli konto ma byc tylko do wplat to lepsze e-konto w Lukasie, nie trzeba
    zamrazac 5000zl, i wystarcza wtedy przelewy na zdefiniowane rachunki.

  • 4. Data: 2003-04-23 08:32:02
    Od: k...@...pl

    > Po przeglądnięciu archiwum oraz ofert wydaje się, że całkiem rozsądną
    > propozycją jest e-Konto Pro Lukasa lub Unikonto Premium z Millennium. Koszt
    > obsługi i przelewów 0 PLN przy zamrozeniu 5kPLN.

    Ja mam w tej chwili tandem: mBank + Inteligo (darmowe: wypłaty z bankomatów PKO
    BP, wpłaty w placówkach PKO BP)

    Chwalę sobie powiadomienia SMSami w Inteligo...

    Koszt:
    - karta Visa 0,99 / m-c
    - serwis SMSowy (opcjonalny) 4,99 / m-c

  • 5. Data: 2003-04-23 10:48:39
    Od: "Henryk Marjak" <h...@e...edu.pl>

    Użytkownik <k...@...pl> napisał w wiadomości
    Koszt

    > Ja mam w tej chwili tandem: mBank + Inteligo (darmowe: wypłaty z
    bankomatów PKO
    > BP, wpłaty w placówkach PKO BP)

    A ja mam na razie LG i mBank,
    ale juz zastanawiam sie nad mBank + Inteligo bez VE

    Pozdrawiam
    Henryk Marjak
    PS. Troche strace na oprocentowaniu w Inteligo;-)

  • 6. Data: 2003-04-23 12:14:53
    Od: k...@...pl

    > A ja mam na razie LG i mBank,
    > ale juz zastanawiam sie nad mBank + Inteligo bez VE

    Jedyna wada (jesli chcesz uzywac tylko okazyjnie do wplat):
    jesli srednie miesieczne saldo < 100 to oplata 5 zl na m-c