  • 11. Data: 2002-04-13 11:31:20
    Temat: Re: Jaki bank co radzicie ??????
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a978l7$se4$1@news.tpi.pl...
    > Przy takich obrotach to w BPH-PBK bedzie na pewno petentem a nie klientem,
    > kredyt dostanie jak mu poreczy bog wie kto...

    Z kredytem wszędzie jest tak, że potrzebne trudno spełnialne zabezpieczenie,
    albo łapówka dla wydającego zgodę.
    Ja wiem, że to pomówienie..., dowodów nie mam, i dlatego od razu
    przepraszam wszystkie "uczciwe" i banki i te które są życzliwe dla klienta.
    A które to ?????:-))
    Gdzie dostanę nawet "głupią stówę" (dużą stówę!) na pomysł, bez
    zabezpieczenia w wysokości łatwo zbywalnego majątku na półtorej tej kwoty i
    bez łapówki????