  • 51. Data: 2019-11-08 18:23:55
    Temat: Re: Jaki bank dla Fundacji...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-08 o 12:17, anna pisze:
    > I dlaczego odpowiadasz nie w "swoim" wątku, broniąc swojego wafelka?

    Stary jestem. Omsknęło mi się. Zawsze to mniejsze zło niż defraudacja
    pieniędzy z zagranicy ;-)

  • 52. Data: 2019-11-08 18:26:14
    Od: z <...@...pl>

    ojatam ojatam Przecież dalej dyskutujemy o defraudowaniu, praniu,
    korupcji i nepotyzmie WRÓĆ! Inwestowaniu funduszy ;-)

  • 53. Data: 2019-11-11 10:43:45
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Fri, 8 Nov 2019 18:23:55 +0100, z napisał(a):

    > Stary jestem. Omsknęło mi się.
    A z wiekiem się pogorszy.

    > Zawsze to mniejsze zło niż defraudacja
    > pieniędzy z zagranicy ;-)
    To źle, że doprowadziłeś do tego, że ktoś z Twoich znajomych tak o Tobie
    myśli. Coś musiało być, że Twoi znajomi mają o Tobie takie zdanie.

    Który z was zakłada rajtuzy?

  • 54. Data: 2019-11-11 11:17:28
    Od: z <...@...pl>

    Uczony, szkolony czy tylko wyszczekany ten troll Maurycy?

  • 55. Data: 2019-11-11 14:45:11
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Nov 2019 11:17:28 +0100, z napisał(a):

    > Uczony, szkolony czy tylko wyszczekany ten troll Maurycy?

    Najpierw się wcinasz, potem kozaczysz, a teraz kulisz ogon
    i nie pozostaje Ci nic innego tylko spierdalać jak ostatniej
    cipe rodzaju męskiego.

    Pa chłopczyku.

  • 56. Data: 2019-11-11 15:31:30
    Od: z <...@...pl>

    Widzę że masz zajebistych nauczycieli

  • 57. Data: 2019-11-11 22:14:32
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Nov 2019 15:31:30 +0100, z napisał(a):

    > Widzę że masz zajebistych nauczycieli

    Znowu sądzisz innych po sobie, to błąd. Ale nietrudno domyślić się,
    dzieciaku, że "Twoja racja musi być bardziej Twojsza niż mojsza" i to
    właśnie do Ciebie musi należeć ostatnie słowo...
    Zatem napisz cokolwiek tylko po to byś mógł wydrukować sobie potem całego
    posta i pochwalić się przed kolegami w szkole, gdyż jak wspomniałeś jesteś
    na etapie "obcowania" z nauczycielami. A jeśli nie realnie to w marzeniach,
    lub wspomnieniach, które jak widać do Ciebie wracają, wzbudzając pewnego
    rodzaju niezdrowe emocje.
    Zastanawiające jest tylko to czy bardziej podobała Ci się pani od geografii
    czy od fizyki, na myśl o której brandzlowałeś się w szkolnej toalecie.
    No chyba, że miałeś lepsze kryjówki i mamusia nie załapała się za pralką
    w łazience.

  • 58. Data: 2019-11-11 23:25:52
    Od: z <...@...pl>

    Maurycy jakiś Ty zdolny.

    Ale zluzuj majty/bokserki

    Weź kilka oddechów i spokojnie opowiedz nam co Cię tak wzmaga.

  • 59. Data: 2019-11-12 09:38:07
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Nov 2019 23:25:52 +0100, z napisał(a):

    > Maurycy jakiś Ty zdolny.
    >
    > Ale zluzuj majty/bokserki
    >
    > Weź kilka oddechów i spokojnie opowiedz nam co Cię tak wzmaga.

    Widać, że wjechałeś na rondo:

    zatem wróć do początku i czytaj w pętli... aż ci przejdzie.
    A jak nie to brandzluj się swoimi wpisami w samotności.

  • 60. Data: 2019-11-12 10:55:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zignoruj tę panią annę pls, to jedna z ostatnich grup bez chlewu (do tej pory)!!!

    -----