  • 1. Data: 2005-06-18 22:25:56
    Temat: Jaki bank nie pobiera oplat przy przelewach z Postbanku ?
    Od: "freddiekruger" <f...@p...onet.pl>

    A dokladnie przy przelewach online z Postbanku (w euro, przy pomocy IBAN)
    na konto w pln.
    Pekao SA gdzie mam konto nic nie bierze ale po drodze jest BGZ, ktory sciaga
    40 PLN od przelewu,
    dzieki za info
    PJ

  • 2. Data: 2005-06-19 00:04:16
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <d9271k$la6$1@news.onet.pl>, f...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > na konto w pln.
    > Pekao SA gdzie mam konto nic nie bierze ale po drodze jest BGZ, ktory sciaga

    Kiedy bylo pobranie tej oplaty od posrednika? Ze strony KIRu wynika ze
    Polska przystapila do systemu STEP2 30 maja

    Krajowa Izba Rozliczeniowa

    24.05.2005
    Uruchomienie systemu EuroELIXIR - 30 maja

    Szanowni Pan'stwo!
    Z przyjemnos'cia; informujemy, z.e zgodnie z decyzja; EBA Clearing z
    dniem 30 maja br. Narodowy Bank Polski staje sie; uczestnikiem systemu
    EBA STEP2 i tym samym zostana; uruchomione rozliczenia transgraniczne w
    systemie EuroELIXIR. Z dniem tym system EuroELIXIR osia;gnie pe?na; za?
    oz.ona; funkcjonalnos'c'.
    Jednoczes'nie pragne; wyrazic' nadzieje;, z.e system EuroELIXIR spe?ni
    Pan'stwa oczekiwania.

  • 3. Data: 2005-06-19 07:27:52
    Od: "freddiekruger" <f...@p...onet.pl>

    > Kiedy bylo pobranie tej oplaty od posrednika? Ze strony KIRu wynika ze
    > Polska przystapila do systemu STEP2 30 maja

    13.06 kwota 500 Euro
    drugi przelew tez na 500 Euro byl niestety w polowie maja

    PekaoSA poradzilo zlozyc reklamacje w BGZ pod numerem 022 860-40-00
    Sami nic nie moga zrobic.

    PJ