    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank nie pobiera oplat przy przelewach z Postbanku ?
    Date: Sun, 19 Jun 2005 00:04:16 GMT

    In article <d9271k$la6$1@news.onet.pl>, f...@p...onet.pl
    says...
    > A dokladnie przy przelewach online z Postbanku (w euro, przy pomocy IBAN)
    > na konto w pln.
    > Pekao SA gdzie mam konto nic nie bierze ale po drodze jest BGZ, ktory sciaga
    > 40 PLN od przelewu,
    > dzieki za info
    > PJ

    Kiedy bylo pobranie tej oplaty od posrednika? Ze strony KIRu wynika ze
    Polska przystapila do systemu STEP2 30 maja

    Krajowa Izba Rozliczeniowa

    24.05.2005
    Uruchomienie systemu EuroELIXIR - 30 maja

    Szanowni Pan'stwo!
    Z przyjemnos'cia; informujemy, z.e zgodnie z decyzja; EBA Clearing z
    dniem 30 maja br. Narodowy Bank Polski staje sie; uczestnikiem systemu
    EBA STEP2 i tym samym zostana; uruchomione rozliczenia transgraniczne w
    systemie EuroELIXIR. Z dniem tym system EuroELIXIR osia;gnie pe?na; za?
    oz.ona; funkcjonalnos'c'.
    Jednoczes'nie pragne; wyrazic' nadzieje;, z.e system EuroELIXIR spe?ni
    Pan'stwa oczekiwania.