  • 21. Data: 2008-08-25 15:12:15
    Temat: Re: Jaki max. limit KK
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Nie wiem, skad wy takie limity dostajecie... Ja dostalem z citka limit
    na cicrca 2-tygodniowe zarobki, z zaswiadczeniami i jeszcze w ramach
    promocji dla uczelni... Owszem, kilka lat temu i od tego czasu limit
    sie zwiekszyl, ale daleeeeeeeko mu do tego, o czym piszecie. Aha, i
    oczywiscie agent tez wtedy obiecywal limit na wysokosc 3-4
    miesiecznych zarobkow.

    Inna rzecz, ze oferte z mbanku na 5000 zl karty kredytowej widzialem
    na wlasne oczy, a zlozona byla chyba na podstawie salda wylacznie...

    MJ

  • 22. Data: 2008-08-25 15:28:36
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Inna rzecz, ze oferte z mbanku na 5000 zl karty kredytowej widzialem
    > na wlasne oczy, a zlozona byla chyba na podstawie salda wylacznie...

    w mbanku po 3 latach posiadania konta firmowego i placenia z niego zus sami
    zaproponowali 26000 limitu

  • 23. Data: 2008-08-25 19:31:41
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    > A kto to wie ? Ja mialem swojego czasu ponad 60k roznego rodzaju limitow
    > na KK i banki ciagle dawaly mi chetnie nowe KK, a co najdziwniejsze
    > praktycznie nigdzie nie musialem pokazywac zadnych "kwitow" o tym ze mam
    > jakikolwiek dochod, wiec rownie dobrze moglem byc bezrobotny.

    Ze mną tak samo. Po ostatnim liście od Citi też już dobiłem do takiego
    limitu. Będąc bezrobotnym. I do tego przeważnie nie mieszkając w PL, a
    więcej szlajając się po świecie. Nigdy żadnych zaświadczeń. Czyżby banki
    bezkrytycznie wierzyły BIK-owi?

    k.

  • 24. Data: 2008-08-25 20:29:51
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 25 Aug 2008 12:00:05 +0000 (UTC), Piotr Auksztulewicz wrote:

    > Nie wiem, jak wygląda standard, ale chyba jest w nim
    > mniej informacji.

    "Jaka jest różnica pomiędzy Raportem STANDARD a Raportem PLUS?
    Raport STANDARD zawiera te same dane (finansowe i osobowe) co Raport PLUS z
    tym, że Raport PLUS uzupełniony jest o segment podsumowań zawierający
    szczegółową informację o łącznej liczbie posiadanych przez klienta
    zobowiązań. Istotną różnicą jest również to, iż Raport STANDARD
    udostępniany jest raz na 6 miesięcy, natomiast Raport PLUS udostępniany
    jest odpłatnie na każde życzenie Wnioskodawcy."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-08-26 07:17:05
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2008 17:12:15 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > sie zwiekszyl, ale daleeeeeeeko mu do tego, o czym piszecie. Aha, i
    > oczywiscie agent tez wtedy obiecywal limit na wysokosc 3-4

    W sporej ilości banków 5k dają na oswiadczenie. Z zaświadczeniem z pracy w
    Polbanku zaproponowano mi znacznie więcej niż 3 miesięczne zarobki.

    Tak swoją drogą jedyne co się o systemie internetowym Polbanku da
    powiedzieć to: o matko boska :).

    --
    Kojer

  • 26. Data: 2008-08-26 07:46:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sie, 09:17, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Tak swoją drogą jedyne co się o systemie internetowym Polbanku da
    > powiedzieć to: o matko boska :).

    Ku mojemu zaskoczeniu przeczytalem niedawno, ze mimo rozwoju i
    inwstowania w nowe palcowki, wykazuja spore zyski.
    Prawdopodobnie to jest przyczyna, ze nie szukaja wabikow na nowych
    klientow, poniewaz dotychczasowy target zapewnia wystarczajaca
    dochodowosc.

    Jednoczesnie (o paranojo!!!) moze byc, ze statystyki im pokazuja
    znikoma czesc udzialu w obrotach klientow aktywnych internetowo i moga
    to traktowac jako dowod na brak potrzeby rozwoju tego kanalu, zamiast
    szukac przyczyn co jest powodem malejacego zainteresowania
    korzystaniem z obslugi internetowej.