  • 1. Data: 2012-07-06 10:38:30
    Temat: Jakie bankomaty daja 10/20 zl obcym kartom?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Wczoraj chcialem wyplacic karta getinowa z bankomatu WBK 10zl
    i dupa- odpyskowal mi, ze moge wybrac tylko wielokrotnosci 50zl.

    Czy bankomaty WBK nie wydaja juz 10zl?
    Czy moze nie wydaja malych kwot kartom innym niz WBK?

    Co z bankomatami PKO BP i innymi, ktore dawaly po 10 / 20zl?
    Czy one tez nie wyplacaja <50zl "obcym" debetowkom?

  • 2. Data: 2012-07-06 10:42:15
    Temat: Re: Jakie bankomaty daja 10/20 zl obcym kartom?
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 10:38:30 UTC+2 użytkownik Q napisał:
> [...]
    >
    > Co z bankomatami PKO BP i innymi, ktore dawaly po 10 / 20zl?
    > Czy one tez nie wyplacaja <50zl "obcym" debetowkom?

    Odpyskował bo mu się drobne skończyły. BZWBK wydaje od 10zł, PKO od 20zł. Wątpię żeby
    był tu jakiś podział na własne i obce debetówki.

  • 3. Data: 2012-07-06 10:45:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-06, Q <n...@s...org> wrote:

    > Wczoraj chcialem wyplacic karta getinowa z bankomatu WBK 10zl
    > i dupa- odpyskowal mi, ze moge wybrac tylko wielokrotnosci 50zl.
    >
    > Czy bankomaty WBK nie wydaja juz 10zl?

    Raczej stawiam, że albo mu brakło 10-tek, albo ten konkretny model
    ich nie miał (i miał nie będzie).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2012-07-06 10:53:06
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 6 Lip, 10:38, "Q" <n...@s...org> wrote:
> [...]
    >
    > Co z bankomatami PKO BP i innymi, ktore dawaly po 10 / 20zl?
    > Czy one tez nie wyplacaja <50zl "obcym" debetowkom?

    Nie spotkałem bankomatu, który rozróżniałby między "swoimi" i "obcymi"
    debetówkami

  • 5. Data: 2012-07-06 11:26:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 01:53:06 -0700, eisenberg napisał(a):

    > Nie spotkałem bankomatu, który rozróżniałby między "swoimi" i "obcymi"
    > debetówkami

    Tak działa(ł-?) Polbank

  • 6. Data: 2012-07-06 11:45:43
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 6 Lip, 11:26, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Tak działa(ł-?) Polbank

    Potwierdzam - PB swoim da 20zł, obcym 50zł

    --
    pozdr.
    ls