  • 1. Data: 2012-07-06 07:20:02
    Temat: chyba nie było - BC koniec tanich przelewów
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Promocja na przelewy z salda była ważna do 30 czerwca... Teraz tylko
    przelewy za 5 zł :/ W starej cenie (1 zł za 1000 zł) zostały "przelewy
    na telefon".

  • 2. Data: 2012-07-06 08:35:32
    Temat: Re: chyba nie było - BC koniec tanich przelewów
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.07.2012 07:20, neoniusz pisze:
    > Promocja na przelewy z salda była ważna do 30 czerwca... Teraz tylko
    > przelewy za 5 zł :/ W starej cenie (1 zł za 1000 zł) zostały "przelewy
    > na telefon".

    Ten "przelew na telefon to tez niezła ściema. Już godzinę trwa "wypłata
    na konto".

    "W przeciwieństwie do przelewu na konto bankowe, w przelewie na telefon
    priorytetem _nie jest czas_, a wygoda i łatwość realizacji przelewu."

    Wiadomka.

  • 3. Data: 2012-07-06 08:40:47
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 06.07.2012 o 08:35 neoniusz <n...@j...org> pisze:

    > Ten "przelew na telefon to tez niezła ściema. Już godzinę trwa "wypłata
    > na konto".

    Ja zdefiniowalem sobie rachunek na jaki ma byc automatycznie dokonany
    przelew i nie idzie dluzej od standardowego BC.

    MK