  • 1. Data: 2002-08-07 08:53:53
    Temat: Jakie karty bez prowizji w bankomatach BZWBK?
    Od: "Cyprian Sawicki" <U...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mieszkam na dosyć sporym odludziu i jedyny bankomat który mam w zasięgu
    "pieszym" ;-) to ten BZ WBK. Tam też założyłem więc ROR-a. Po ostatniej
    zaplanowanej przez bank od września podwyżce prowadzenia tego rachunku
    na 5 zł zamiast 3 zł (źródło: Expander) zastanawiam się jednak nad jego
    zmianą, bo to już lekka przesada.

    Główym warunkiem jest dla mnie możliwość bezprowizyjnego pobierania
    gotówki z bankomatu BZ WBK - czy są jakieś banki które dają taką możliwość?

    Wydaje mi się Lukas , ale może jeszcze jakiś?

    Cyprian

  • 2. Data: 2002-08-07 12:59:06
    Temat: Re: Jakie karty bez prowizji w bankomatach BZWBK?
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Cyprian Sawicki" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aiqn40$i7r$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Główym warunkiem jest dla mnie możliwość bezprowizyjnego pobierania
    > gotówki z bankomatu BZ WBK - czy są jakieś banki które dają taką
    możliwość?

    Bezprowizyjna VE Fortisa

  • 3. Data: 2002-08-09 12:09:31
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cyprian Sawicki" <U...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:aiqn40$i7r$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > możliwość?
    >

    > Bezprowizyjna VE Fortisa

    bezprowizyjna VE slaskiego (obecnie ing) - do konta pestige, ale oplata za
    prowadzenie konta dosc duza