  • 1. Data: 2002-08-07 09:18:09
    Temat: Lukas - problemy z serwisem w necie
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    Czy tez macie od kilku dni problem z aktualizowaniem stanu konta w serwisie
    internetowym w Lukasie? Mi laczy i laczy i w koncu pisze "serwer zajety
    sprobuj pozniej" i tak od kilku dni, tylko nad ranem sie aktualizuje
    automatycznie

    Tobi

  • 2. Data: 2002-08-07 10:07:11
    Temat: Re: Lukas - problemy z serwisem w necie
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Tobi <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aiqokd$cqv$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > internetowym w Lukasie? Mi laczy i laczy i w koncu pisze "serwer zajety
    > sprobuj pozniej" i tak od kilku dni, tylko nad ranem sie aktualizuje

    Uruchomiłem aktualizację rano około 8, teraz (12:00) połączyłem się
    i po chwili dostałem taki sam komunikat.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 3. Data: 2002-08-07 11:14:34
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tobi" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > internetowym w Lukasie? Mi laczy i laczy i w koncu pisze "serwer zajety
    > sprobuj pozniej" i tak od kilku dni, tylko nad ranem sie aktualizuje

    Faktycznie - maja straszny syf :(((((
    Mam taj samo.

    Pozdro
    Negatyw

  • 4. Data: 2002-08-07 11:36:04
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Faktycznie - maja straszny syf :(((((
    > Mam taj samo.

    Stan konta na dzień: 2002-08-07, godz. 13:33:13
    u mnie trwało 30sekund, to i tak za długo !

    Karol Żwiruk

  • 5. Data: 2002-08-07 11:54:07
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:air0n4$7r3$1@news.gazeta.pl...

    > Stan konta na dzień: 2002-08-07, godz. 13:33:13
    > u mnie trwało 30sekund, to i tak za długo !

    No wlasnie - a jak to jest u konkurencji ???
    Tez maja takiego "speeda" ???? ;))) (np. Inteligo - jak u nich?).

    Pozdro
    Negatyw

  • 6. Data: 2002-08-08 21:18:09
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    > No wlasnie - a jak to jest u konkurencji ???
    > Tez maja takiego "speeda" ???? ;))) (np. Inteligo - jak u nich?).

    rozumiem że się wygłupiasz ;-)
    tam nic nie trzeba przyciskać, samo się przyciska jak się logujesz ;-)
    ---

    Karol Żwiruk

  • 7. Data: 2002-08-09 06:16:52
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem że się wygłupiasz ;-)
    > tam nic nie trzeba przyciskać, samo się przyciska jak się logujesz ;-)

    he he Tego akurat nie wiedzialem - powaga :))
    Czyli tylko w LUKAS jest koniecznosc pobierania aktualnego stanu konta i
    klikania ???

    Pozdro
    Negatyw

  • 8. Data: 2002-08-09 08:41:36
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Negatyw napisał(a):
    > Czyli tylko w LUKAS jest koniecznosc pobierania aktualnego stanu konta i
    > klikania ???
    klikasz, serwer zapodaje twoje dane a ty w tym czasie robisz sobie kawe
    pozniej zlecasz przelewy itp.
    tak powinno byc w kazdym banku :)
    p.s. podobny jest fortis, tylko ze on sam klika za ciebie co 2-3 godz.
    (czesciej sie nie da)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2002-08-09 11:41:00
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    RobertS wrote in news:3D538040.912A09D6@go2.pl:
    > klikasz, serwer zapodaje twoje dane a ty w tym czasie robisz sobie
    > kawe pozniej zlecasz przelewy itp.

    Ironie widzę, ale można też zamiast robić kawę zlecać przelewy gdy w tle
    aktualizuje się stan konta.

  • 10. Data: 2002-08-09 11:54:51
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ironie widzę, ale można też zamiast robić kawę zlecać przelewy gdy w tle
    > aktualizuje się stan konta.

    Tak czy inaczej - ta koniecznosc recznej aktualizacji, jest tylko dowodem
    ich dziadowskiego systemu.

    POzdro :)
    Negatyw