  • Data: 2011-11-16 10:03:34
    Temat: Jakie konto firmowe?
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jakie polecilibyście najlepsze konto firmowe?
    Generalnie chodzi mi o to aby było ono możliwie jak najtańsze.
    Mam zamiar uruchomić działalność i nie chciałbym aby mnie na początku konto
    zbyt wiele kosztowało.
    Konto byłoby wykorzystywane głównie do wykonywania przelewów do ZUS i US, no
    z czasem także do wykonywania coraz większej ilości przelewów zewnętrznych,
    miło także gdyby była karta płatnicza w koncie. Zastanawiałem się nad
    mBankiem i Idea bankiem. Możecie mi przedstawić za i przeciw w sprawie tych
    banków albo polecić jakieś inne banki?

    Pozdrawiam
    Blackchris