    From: "Konrad" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jakie konto wybrać - jaki bank?
    Date: Mon, 19 Jul 2004 20:17:25 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@chello062179085245.chello.pl

    Witam!

    Chcę sobie założyć zwykły rachunek ROR. Jaki bank polecacie. Chodzi mi o to
    żeby opłaty za prowadzenie konta były jak najmniejsze i wszystko przebiegało
    bezproblemowo ;-)
    Zastanawiałem się nad mBankiem bądź nad Vlokswagen Bank direct....a może
    wybrać coś innego?
    Nie bardzo się orientuję w obecnej sytuacji jeśli chodzi o banki
    internetowe.
    Potrzebuję dobrego taniego rachunku - łatwego w obsłudze...bedę chciał robić
    często przelewy na różne konta używając do tego celu internetu dlatego
    zależy mi na tym, żebym miał stały dostęp do rachunku przez internet.
    Bezpieczeństwo jest oczywiście najważniejsze....aczkolwiek zdaję sobie
    sprawę, że z tym bezpieczeństwem jest różnie.

    Pozdrawiam,
    Konrad