  • 41. Data: 2009-02-28 20:48:08
    Temat: Re: Jakie macie prognozy dla WIG20?
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dieter pisze:
    > D.

    Oczekuję zmiany trendu w połowie maja.

    RM.

  • 42. Data: 2009-02-28 21:27:02
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > W USA na ulicach, w restauracjach kompletnie nie widac kryzysu...Ludzie
    > jak chodz po 5th Ave tak chodzili wczesniej. Jak jedli w Red Lobster tak
    > jedza, w Sizzler nadal czeka sie dlugo na table...Gdyby tak nie slyszec
    > wszedzie w mediach, ze jest jakis kryzys, recesja to czlowiek nie
    > dotkniety bezposrednio zapytalby sie ze zdziwieniem oh really?

    A te fatalne dane gospodarcze w USA to wyssane z palca są tak?
    http://stooq.com/kalendarium/?w=200908

    Arch

  • 43. Data: 2009-03-01 17:17:48
    Od: " " <c...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > D.

    1600 koniec poczatek kwietnia,
    1850 poczatek maja
    1600 lipiec
    1850 wrzesien
    1300 listopad
    1600 grudzien

    zapisz to sobie pierdolo
    chocked

  • 44. Data: 2009-03-01 23:02:21
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    No to wzrosnie czy spadnie, bo juz nie wiem. Ostatnio pisal, ze od marca up,
    teraz juz pelna asekuracja.

    Nie zrozumiałeś? Przecież napisał wyraźnie, chyba nie chciałbyś żeby
    doświadczony analityk techniczny udawał jasnowidza i wygłupiał się strzelając
    dokładnymi datami.
    Przypomnij sobie swoje tegoroczne prognozy. Wszystkie były wielkimi
    niewypałami. Dobrze wiesz o tym, więc dlaczego udajesz że tego nie rozumiesz?

  • 45. Data: 2009-03-04 03:11:33
    Od: Hister <r...@g...pl>

    http://img144.imageshack.us/img144/2563/zrzut30.png
    2230, 3 kwietnia 2009