  • 1. Data: 2009-02-26 10:25:08
    Temat: Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://www.vatukoulagoldmines.com/admin/Reports/Docs
    /VGM%20Accounts%20_24%202%2009_.pdf

    Powyzej jest roczne oswiadczenie szefa mojej spolki ,VGM.
    Gdy ci faceci grzebali w korytach rzek afrykanskich szukajac diamentow
    jako s-ka River Diamonds,
    to ja ich olewalem sikiem prostym. Ale nie tym razem. Moj zydowski nos
    czuje slodki zapach zlota!
    I to za jedne 5 groszy za akcje bo wlasnie na londynskim rynku AIM cena
    tej spolki spadla, perwersyjnie.
    No i ja dokupilem 50 tys akcji. Wydaje mi sie, ze dobry makler gieldowy
    w Polsce powinien byc w stanie
    takie akcje chetnemu kupic.
    No ale jesli komus zal wydac 5 groszy na marzenia to niech zobaczy jak
    sie kupuje konkretne srebro tanio.
    43 uncje troy za jedne Ł285- i jeszcze mozna sie z tego napic dobrej
    kawy. Wiem co pisze bo wlasnie
    zaczalem dzien od postawienia na gazowym piecyku podobnego dzbanuszka z
    Saudi Arabia, o polowej
    jednak lzejszego. Jesli pic kawe to tak jak sie ja pija w krainie gdzie
    ja wymyslono. Z czajniczka z duzym dziubkiem.
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=150324302765
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssP
    ageName=STRK:MEWNX:IT&item=150324302765>

    fatso

  • 2. Data: 2009-02-26 11:08:08
    Temat: Re: Kupujcie 5 mln uncji zlota po 5 groszy!
    Od: d...@g...pl

    On 26 Lut, 11:25, fatso <f...@n...com> wrote:
    > http://www.vatukoulagoldmines.com/admin/Reports/Docs
    /VGM%20Accounts%2...
    Jeszcze odkupisz po 2 gr.
    Złoto będzie spadać

  • 3. Data: 2009-02-26 13:14:37
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Fatso - nie podawaj ile sztuk akcji kupujesz, bo jak Twoja spólka poszybuje
    o 10.000% (co jest mozliwe), to kazdy bedzie znal wartosc Twojego majatku.
    To troche jak fotografowanie sie na tle domu i samochodów i wrzucanie zdjec
    na naszaklase - w sam raz dla potencjalnego zainteresowanego Twoimi dobrami.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-02-26 13:38:16
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dombrek wrote:
> [...]
    > na naszaklase - w sam raz dla potencjalnego zainteresowanego Twoimi dobrami.

    Przyjacielu, ja sie nie wstydze wlasnych perwersji.
    Mam 450 tys tych akcji kopalni zlota.
    Przyjrzyj sie wynikom: obrot chyba jakies 130x wiekszy,
    z roku na rok. Za nim przyjda zyski.
    Zlodziei moich sreberek sie nie boje, trudniej je ukrasc
    niz zlote swinki- ktorych, chwalic Boga juz nie mam ani jednej.

  • 5. Data: 2009-02-26 21:51:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    fatso, imo z tym VGM to jest taki sam numer jak infa z espi w drugiej
    polowie 2006 kiedy zapewne zapakowales FER.

  • 6. Data: 2009-02-26 21:53:38
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    > fatso, imo z tym VGM to jest taki sam numer jak infa z espi w drugiej
    > polowie 2006 kiedy zapewne zapakowales FER.

    Dodam ze ja też, tylko zamkłem te bagno na poczatku 2007.
    Całe szczęście, że juz wtedy Mieciu i D. mi wytłumaczyli beznadzieje tzw B&H
    czyli KiT.

  • 7. Data: 2009-02-26 23:20:41
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:
> [...]
    >>

    > Dodam ze ja też, tylko zamkłem te bagno na poczatku 2007.
    > Całe szczęście, że juz wtedy Mieciu i D. mi wytłumaczyli beznadzieje tzw B&H

    Ja kupowalem FER po 12 zl, usrednilem do 10zl. Pozniej sprzedalem wsio
    po 5.70zl czy cos
    w tych okolicach. Odkupilem po 60 groszy taniej bo widze, ze obrona
    ceny zaistniala- ktos stawial zapore
    kupna po 10 tys akcji. Ale to byla co jedynie pozoracja. Dalem dupy, do
    tej pory swedzi mnie odbytnica.
    Tam jakis tryper w tym FER siedzi.