  • 1. Data: 2010-10-19 17:01:20
    Temat: Wydruk potwierdzenia przelewu z BOS
    Od: "Ewa Grotowska" <e...@W...gazeta.pl>

    Drodzy Forumowicze mam prośbę. Zrobiłam przelew elektroniczny z Banku Ochrony
    Środowiska i chciałam wydrukować potwierdzenie. Niestety nie wiem jak to
    zrobić. Widzę że przelew poprawnie został zrobiony i w zakładce "Transakcje"
    jest widoczny ale nie wiem jak wydrukować. Może ktoś ma konto w BOŚ i wie jak
    to zrobić. Będę zobowiązana.
    Ewa

  • 2. Data: 2010-10-19 17:06:11
    Temat: Re: Wydruk potwierdzenia przelewu z BOS
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-19 19:01, Ewa Grotowska pisze:
> [...]
    > jest widoczny ale nie wiem jak wydrukować. Może ktoś ma konto w BOŚ i wie jak

    hehe, przerabialem to kiedy robilem przelew na kaucje w salonie ery,
    moglem druknac potwierdzenie po tygodniu i to jak zadzwonilem do
    bosbanku, procedura wyglada tak, jako ze system si enie odswieza, po
    operacji trzeba zadzwonic na ich linie, i poprosic o odswiezenie, wtedy
    zmienia sie stany na koncie i bedzie mozna druknac taki papierek .

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 3. Data: 2010-10-20 05:42:01
    Od: "Ewa Grotowska" <e...@N...gazeta.pl>

    Dzieki za info. Niezbyt to pocieszajace ale bede dzwonil do nich.
    Pzdr
    Ewa

  • 4. Data: 2010-10-20 09:49:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 05:42:01 +0000, Ewa Grotowska napisał(a):

    > Dzieki za info. Niezbyt to pocieszajace ale bede dzwonil do nich. Pzdr
    > Ewa

    Jak jest możliwość to lepiej poszukać sobie innego banku i konta, na
    pewno się na tym zyska i to dużo.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-10-20 13:27:15
    Od: "Ewa Grotowska" <e...@N...gazeta.pl>

    A dlaczego mam szukac innego banku? Czy z BOS cos nie tak? Masz jakies
    niedobre informacje?
    Pzsr
    Ewa

  • 6. Data: 2010-10-20 13:48:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 13:27:15 +0000, Ewa Grotowska napisał(a):

    > A dlaczego mam szukac innego banku? Czy z BOS cos nie tak? Masz jakies
    > niedobre informacje?

    Chodzi o to, że w innych bankach będziesz miała to samo a nawet więcej za
    o wiele mniejsze pieniądze albo zupełnie za darmo. Nie wiem jakie masz
    wymagania co do konta, ale jeżeli jest to zwykły ROR to przeglądnij
    ofertę:
    Alior, DBnet, Citibank, Getinonline, Inteligo, mBank

    albo napisz czego oczekujesz, to ktoś na pewno z grupy Ci konkretnie
    doradzi. BOŚ to jest raczej niszowy bank na naszym rynku i niczym
    specjalnym się nie wyróżnia, no może poza negatywnymi wyróżnieniami -
    poszukaj w archiwum grupy.

    --
    xbartx