  • 1. Data: 2009-09-09 17:02:12
    Temat: Jakie serwery w biurach maklerskich?
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Mam pytanko do ludzi siedzących w temacie serwerowym, najlepiej znających
    biura od środka.

    Jakiego typu maszyny stoją w biurach maklerskich?
    Chodzi mi o typy, producentów i ewentualnie ceny tego typu sprzętu.

    Za rzeczowe odpowiedzi z góry dziękuję!

    DJ

  • 2. Data: 2009-09-09 17:24:01
    Temat: Re: Jakie serwery w biurach maklerskich?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    DJ(stopazwrotu.pl) pisze:
> [...]
    >
    > Jakiego typu maszyny stoją w biurach maklerskich?
    > Chodzi mi o typy, producentów i ewentualnie ceny tego typu sprzętu.

    Mozesz byc pewien ze to sa maszyny nadmuchane do granic mozliwosci.

  • 3. Data: 2009-09-09 22:47:36
    Od: "ml" <m...@i...pl>

    wąskie gardło to łącze i obsługa, a maszyny nie specjalnie wypasione, bo i
    po co?

    --
    Przesyłam pozdrowienia
    Z poważaniem

  • 4. Data: 2009-09-10 06:37:37
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > wąskie gardło to łącze i obsługa, a maszyny nie specjalnie wypasione, bo i
    > po co?

    Biura Maklerskie maja tylko wejscia do systemu rozliczeniowego gieldy bo
    prowadza tylko rachunki klientow , a reszta zajmuja sie banki, gielda i KDPW