  • 1. Data: 2009-09-09 17:29:07
    Temat: Amibroker - ustawienia backtestów
    Od: " topolaa" <t...@g...pl>

  • 2. Data: 2009-09-09 17:32:37
    Temat: Re: Amibroker - ustawienia backtestów
    Od: " topolaa" <t...@g...pl>

    Za szybko się dodało, więc wyłuszczam mój problem jako odpowiedź.

    Robię często backtesty na różnych spółkach, ale chciałbym przeprowadzić też
    kilka dużych testów na całym rynku. Planuję do tego zastosować filtry, np.
    wolumenu lub ceny. Ale niestety moje wysiłki nie przynoszą rezultatów.

    Dodaję formuły filtrów do mojego kodu, lecz i tak testuje mi na wszystkich
    spółkach, które wybiorę.

    Może ktoś doradzi, jak testować cały rynek z zastosowaniem szczegółowych
    kryteriów?

    topolaa

  • 3. Data: 2009-09-09 20:53:37
    Od: "Glaca" <g...@h...com>