eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi › Jakosc obslugi
  • Data: 2002-05-24 06:43:25
    Temat: Jakosc obslugi
    Od: "schen" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czytajac od czasu do czasu na grupie o tym jak mBank traktuje klienta w
    przypadku jakichkolwiek problemow to ciesze sie, ze juz kiedys doszedlem do
    wniosku, ze warto tam zamknac konto (BTW, pan na infolinii byl bardzo
    zdziwiony, ze zamykam). Obecnie sklaniam sie ku opinii, ze warto miec konto
    tam, gdzie w razie klopotow klient w najwiekszym stopniu moze liczyc na
    pomoc ze strony banku niezaleznie od oplat i prowizji (oczywiscie w
    rozsadnych granicach). Filozofia niektorych bankow - "masz x% na ROR wiec
    czego k... wiecej chcesz" nie przemawia do mnie, a m. in. mBank wydaje sie
    dryfowac w tym kierunku. Dlatego tez pytanie: ktory bank w kwestii jakosci
    obslugi wedlug Was wybija sie ponad inne lub po prostu jest OK?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1