eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugiRe: Jakosc obslugi
  • Data: 2002-05-24 07:39:53
    Temat: Re: Jakosc obslugi
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > czego k... wiecej chcesz" nie przemawia do mnie, a m. in. mBank wydaje
    sie
    > > dryfowac w tym kierunku. Dlatego tez pytanie: ktory bank w kwestii
    jakosci
    > > obslugi wedlug Was wybija sie ponad inne lub po prostu jest OK?
    >
    > No ciekaw jestem, czy takowy znajdziesz.... ;))))
    > BZWBK nie, Fortis e-pakiet tez ne, jak widac z postow pr4oblemy z Inteligo
    > tez sa, Pekao SA - i PKO BP empirycznie sprawdzane - do d....,
    > Jak cos znajdziesz to daj znac ;)
    >
    Bank Pocztowy ma bardzo fajna infolinie.
    Mozna czesto uslyszec "Nie wiem, ale spytam sie w ksiegowosci i za 10 minut
    oddzwonie"
    Pokazcie mi drugi taki bank...
    Niestety - przez telefon OK, aleobsluga na pocztach to akurat kiepsko
    wychodzi..

    Michal.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1