  • 1. Data: 2009-02-22 17:33:27
    Temat: Japonia - płatność KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jak wygląda płacenie kartą w Japonii ? Czym najlepiej ? Czy płacenie
    kartą jest tam powszechne ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-02-22 18:20:28
    Temat: Re: Japonia - płatność KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gns29g$fph$1@news.onet.pl...
    > Jak wygląda płacenie kartą w Japonii ? Czym najlepiej ? Czy płacenie kartą
    > jest tam powszechne ?

    Najlepiej to chyba JCB, ale z tego co slyszalem to VISA i MC bez problemu.
    Jak sie wybierasz to sprawdz czy nie mozna kupic przedplaconych JCB, chetnie
    bym taka odkupil do testow ;). Oczywiscie najlepiej zeby byla z mozliwoscia
    doladowania.

    MK

  • 3. Data: 2009-02-22 19:11:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > Jak sie wybierasz to sprawdz czy nie mozna kupic przedplaconych JCB,
    > chetnie bym taka odkupil do testow ;). Oczywiscie najlepiej zeby byla z

    Ja też bym sobie zamówił!

    marekz

  • 4. Data: 2009-02-22 19:22:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > przedplaconych JCB, chetnie bym taka odkupil do testow ;). Oczywiscie
    > najlepiej zeby byla z mozliwoscia doladowania.

    Wybieram się za jakiś czas ale z racji kryzysu nie wiem jak to będzie :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-03-02 08:46:26
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>