  • 1. Data: 2009-02-22 15:32:45
    Temat: Ostatni bastion padl?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Z niepokojem zaobserwowalem, ze kazda z moich ostatnio wykonanych transakcji
    karta DC jest autoryzowana online. Do tej pory zdecydowana czesc transakcji,
    zwlaszcza w hotelach i restauracjach, w POSach Polcardu, przechodzila bez
    autoryzacji. Od poczatku roku chyba wszystkie transakcje mialem
    autoryzowane. Jesli sie to potwierdzi to karta ta zaraz po Amexie pojdzie
    pod noz. Szkoda, bo lubie karty rzadko spotykane na rynku...

    MK

  • 2. Data: 2009-02-22 18:32:00
    Temat: Re: Ostatni bastion padl?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > transakcje mialem autoryzowane. Jesli sie to potwierdzi to karta ta
    > zaraz po Amexie pojdzie pod noz. Szkoda, bo lubie karty rzadko spotykane

    A jakie przeliczniki mają wydawane w Polsce Amexy?
    Ja czeskim Amexem teraz płacę za granicą jak tylko się da bo
    przeliczniki ma fantastyczne.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2009-02-22 18:36:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

    > A jakie przeliczniki mają wydawane w Polsce Amexy?
    > Ja czeskim Amexem teraz płacę za granicą jak tylko się da bo przeliczniki
    > ma fantastyczne.

    Ja mam Amexa z Mille, wiec na USD jest kurs Amexa + 1%, a z usd na PLN po
    kursie sprzedazy Mille.

    MK

  • 4. Data: 2009-02-23 02:10:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Lut, 19:32, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > A jakie przeliczniki mają wydawane w Polsce Amexy?
    > Ja czeskim Amexem teraz płacę za granicą jak tylko się da bo
    > przeliczniki ma fantastyczne.

    Masz kartę bezpośrednio od Amexa czy z Komercni Banka ?

  • 5. Data: 2009-02-23 07:36:41
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    szczurwa wrote:

    > Masz kartę bezpośrednio od Amexa czy z Komercni Banka ?

    Od Amexa. Bez podglądu online :/

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2009-02-24 02:09:18
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > zwlaszcza w hotelach i restauracjach, w POSach Polcardu, przechodzila bez
    > autoryzacji. Od poczatku roku chyba wszystkie transakcje mialem

    Nie zauważyłem żadnej zmiany - Polcard zazwyczaj bez autoryzacji, e-card
    zawsze z autoryzacją, jak punk obsługiwany przez e-card nie ma podpisanej
    umowy na obsługę DC, to terminal wywala... odmowę. Jest dość żenujące i według
    "customer services" nie powinno się zdarzać.
    Przy okazji - czy ktoś wie w jaki sposób decyduje się, czy karta będzie
    autoryzowana, czy nie? (nie chodzi mi o floor limit, tylko o tą "co którąś"
    transakcję, która jest autoryzowana niezależnie od kwoty transakcji)

  • 7. Data: 2009-02-24 08:17:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie zauważyłem żadnej zmiany - Polcard zazwyczaj bez autoryzacji, e-card
    > zawsze z autoryzacją, jak punk obsługiwany przez e-card nie ma podpisanej

    Zwracalem uwage tylko na POSy Polcardu w ciagu ostatniego weekendu np.
    dokonywalem kilku transakcji i zadna nie przeszla bez autoryzacji, a nie
    byly to szczegolnie wysokie kwoty, o ile pamietam poprzednio tez mi sie
    rzucilo w oczy, ze ciagle sa autoryzacje. Bede obserwowal jeszcze, bo w
    przyszlym m-cu musze podjac decyzje o tym czy przedluzam karta czy nie...

    MK

  • 8. Data: 2009-02-24 08:54:56
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 24 lut 2009 o 09:17 GMT, MK napisał(a):

> [...]
    > rzucilo w oczy, ze ciagle sa autoryzacje. Bede obserwowal jeszcze, bo w
    > przyszlym m-cu musze podjac decyzje o tym czy przedluzam karta czy nie...

    A poza tym ze "obserwujesz" ze transakcje sa autoryzowane, ta sa jakies
    jeszcze inne efekty tej autoryzacj?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 9. Data: 2009-02-24 09:01:10
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Brzezi wrote:

    > A poza tym ze "obserwujesz" ze transakcje sa autoryzowane, ta sa jakies
    > jeszcze inne efekty tej autoryzacj?

    Dłuższy czas spędzony przy kasie :P ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 10. Data: 2009-02-24 10:01:54
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 24 lut 2009 o 10:01 GMT, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Dłuższy czas spędzony przy kasie :P ?

    zamiast sekundy bedzie 5 czy 10 sekund?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 11:01:35 up 18 days, 12:05, 5 users, ]