  • 21. Data: 2009-09-16 12:57:16
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Sep 2009 14:01:42 +0200, w <h8qk37$20r$1@news.onet.pl>, "kris"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie są
    > już z "ptaszkami"
    > Nie wiem czemu.

    Skonfiguruj sobie czytnik.

  • 22. Data: 2009-09-16 13:00:58
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jacko" <s...@t...com> napisał w wiadomości

    > spróbuj opowiedzieć na moje pytanie/wątpliwości, tak jak inni (xabrt,
    > tomek, olgierd albo kris).
    >
    > przypomnę: jaka jest różnica dla banku?

    Sprawa jest prosta. Karta platynowa to inny produkt jak karta nazwijmy ją
    "zwykła"
    I trzeba spełnić inne kryteria aby ją otrzymać
    Być może daje ona jakies "przywileje" są za nią mniejsze opłaty itp.
    No i ma być z założenia "elitarna"

    Krzysiek

  • 23. Data: 2009-09-16 13:02:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie są
    > już z "ptaszkami"
    > Nie wiem czemu.

    >Skonfiguruj sobie czytnik.

    Ale to chyba problem nie umnie.
    Na tych ustawieniach piszę już ze dwa lata kilkanaście postów dziennie i
    tylko xbart zauważył dwa razy że jest coś nie tak.

    Krzysiek

  • 24. Data: 2009-09-16 13:13:43
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    > Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na różnych grupach pisze od dawna i dużo
    > i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zgłaszal.
    > Może więc to coś u Ciebie skopane.
    Ja przeglądam niusy przez Onet (www) i też widzę krzaczki w postach... usera
    xbartx, a nie usera kris. :P

    m23m

  • 25. Data: 2009-09-16 13:15:58
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 26. Data: 2009-09-16 13:18:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:57:52 +0200, kris napisał(a):

    > Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na ró?nych grupach pisze od dawna i
    > du?o i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zg?aszal. Mo?e wiec to co? u
    > Ciebie skopane.

    O kodowaniu UTF8 słyszałeś? A słyszałeś też o tym, że nie wszyscy używają
    otukolka a niektórzy nawet i windows nie mają?

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Xenocide

  • 27. Data: 2009-09-16 13:24:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:14:11 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka
    > karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet
    > tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

    Weź też pod uwagę to, że karta w banku to konkretny produkt o często
    ściśle określonych zasadach. W Twoim przypadku pewnie było tak, że
    wciskają za podpis karty silver i tylko takie, więc jak poprosiłeś o
    platyne - nie da się. Tak samo może być z limitem platyny itd itp. To, że
    w niektórych bankach golda dają z limitem 1000 pln (np. eurobank), albo
    rozdają na lewo i prawo jak w sziti, to w sumie nic nie znaczy, bo może
    Alior założył sobie, że karty mają wyglądać tak i tak i otrzymują je tacy
    a tacy według ich uznania i jakiś tam "skoringów" etc etc etc.

    Xenocide

  • 28. Data: 2009-09-16 13:30:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:13:43 +0200, m23m napisał(a):

    > Ja przeglądam niusy przez Onet (www) i też widzę krzaczki w postach...
    > usera xbartx, a nie usera kris. :P

    Skoro przeglądasz przez onet to nie miej pretensji do mnie ;)

    Xenocide

  • 29. Data: 2009-09-16 13:34:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > je tacy
    > a tacy według ich uznania i jakiś tam "skoringów" etc etc etc.

    Ale przez onet też krzaczki u Ciebie widać
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=86741747

    A moje posty widać ok

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=86741108

    Wiec nie wiem o co chodzi.

    Krzysiek

  • 30. Data: 2009-09-16 13:36:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Skoro przeglądasz przez onet to nie miej pretensji do mnie ;)

    Ale na OE też Twoje posty są z krzaczkami a setki innych ok.

    Krzysiek