  • 1. Data: 2002-09-19 16:38:55
    Temat: Jest interes do zrobienia (do operatorówbankomatów)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Była sobie w Łodzi na roku Kopcińskiego i Narutowicza rudera, której
    jedyną zaletą było to, że miała w ścianie bankomat PKO BP.
    W pewnym momencie bankomat zniknął a zaraz za nim cała rudera.
    Na jej miejscu pojawił się szparko pewien dyskont, który z zasady kart
    nie akceptuje.
    Pytałem się wczoraj kierownika tegoż czy może ten zniknięty bankomat się
    u nich pojawi. Nic o tym nie wiedział, aczkolwiek wyraził
    zainteresowanie posiadaniem takowego, bo klienci pytają, a do
    najbliższych bankomatów jest dobre kilkaset metrów.
    Jeśli PKO BP śpi to może by się Euronet zainteresował?

    pzdr

    Tomek

  • 2. Data: 2002-09-19 18:43:19
    Od: "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl>

    No własnie,

    u mnie to samo - jest tylko 10 bankomatów...
    Nie śmiejcie się bo miasto gdzie mieszkam to naprawde dziura jakich mało...

    Takie euroneta mogliby postawić w miniMalu lub w pasażu handlowym...

    Euronecie, niezaniedbuj użytkowników!!!!

    Marcin

  • 3. Data: 2002-09-19 18:46:27
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    [.............]
    > Jeśli PKO BP śpi to może by się Euronet zainteresował?
    [.............]

    obawiam się, że PKO BP niestety należy jeszcze do tych banków, które jedynie
    potrafią się dobrze reklamować - gorzej z wykonaniem i "wyczuciem" interesu
    może raczej WBK lub Euronet

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-09-19 19:02:23
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Euronecie, niezaniedbuj użytkowników!!!!

    Wkrotce Euronety powinny wrocic z wakacji - a swoja droga czy faktycznie
    bylo je widac w miejscowosciach wypoczynkowych?

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-19 19:03:57
    Od: "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl>

    Wkrotce Euronety powinny wrocic z wakacji - a swoja droga czy faktycznie
    bylo je widac w miejscowosciach wypoczynkowych?

    > --
    > JaKi

    Ja nie mieszkam w miejscowości wypoczynkowej...

  • 6. Data: 2002-09-19 19:16:46
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wkrotce Euronety powinny wrocic z wakacji - a swoja droga czy faktycznie
    > bylo je widac w miejscowosciach wypoczynkowych?

    Owszem, w Niechorzu stoi jako jedyny. Kolejki po kilkanascie osob to
    norma...

    Przemysław

  • 7. Data: 2002-09-19 20:32:45
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

> [...]
    > z mBanku wyplacic to w Krakowie trzeba troche pochodzic, jeszcze rok temu
    > najwiecej Euronetow bylo na Karmelickiej w Krakowie jeden obok knajpy
    > internetowej i obok siebie w dawnym Deutsche Banku, Citi oraz (nie dla
    > wszystkich Euronet) Millennium na przestrzeni ok 50 metrow, tyle ze obok
    > knajpy zlikwidowali miejsce DB zajal BZWBK, citki zrezygnowaly z Euronetu
    > dla mBankowcow tam juz nie ma pobran za 0 pln, a najblizej to Krolewska
    lub
    > Wislna
    > az sie lezka w oku kreci jak sie przeglada stare wykazy bankomatow
    Euronetu
    > :(...
    > Al

    w Krakowie to się ogólnie zrobił dramat z Euronetami, przedtem miałem
    najbliższy 500 metrów teraz 4 km, polikwidowali na stacjach BP, praktycznie
    zostały jeszcze tylko przy dużych marketach

    :-(

  • 8. Data: 2002-09-19 20:42:07
    Od: "Krzysiek" <s...@n...netscape.com>

> [...]
    jedynie
    > potrafią się dobrze reklamować - gorzej z wykonaniem i "wyczuciem"

    chyba masz racje, mnie sie wydaje ze PKO BP nalezy do TPSA Group ;-)

    --
    KS

  • 9. Data: 2002-09-19 21:11:53
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]
    internetowej i obok siebie w dawnym Deutsche Banku, Citi oraz (nie dla
    wszystkich Euronet) Millennium na przestrzeni ok 50 metrow, tyle ze obok
    knajpy zlikwidowali miejsce DB zajal BZWBK, citki zrezygnowaly z Euronetu i

  • 10. Data: 2002-09-20 04:55:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 19 Sep 2002 21:16:46 +0200, "Przemyslaw" <p...@a...pl>
    wrote:

    >Owszem, w Niechorzu stoi jako jedyny. Kolejki po kilkanascie osob to
    >norma...

    A jak przy takim przenosnym bankomacie wyglada kwestia polaczenia ?
    Maja jakas antene satelitarna czy cos :-) ?
    Jak wogole wygladaja te mobilne bankomaty ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl