  • 11. Data: 2002-09-20 06:04:48
    Temat: Re: Jest interes do zrobienia (do operatorówbankomatów)
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Krzysiek" <s...@n...netscape.com> napisał w wiadomości
    news:amdco8$fl8$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > chyba masz racje, mnie sie wydaje ze PKO BP nalezy do TPSA Group ;-)

    i to pewnie bardziej dosłownie niż myślisz
    z pewnością jeśli porówna się "czynniki decyzyjne" obydwu firm to okaże się,
    że są tam ci sami ludzie lub ich rodziny albo koledzy i koleżanki ze
    szkolnych (lub partyjnych) ławek :)
    a wszystkim i tak opiekuje się Pan Kulczyk :) , który ma udziały chyba w
    większości dużych polskich firm

    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2002-09-20 09:52:46
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "PB" <d...@u...priv.onet.pl> wrote in message
    > w Krakowie to się ogólnie zrobił dramat z Euronetami, przedtem miałem
    > najbliższy 500 metrów teraz 4 km, polikwidowali na stacjach BP,
    praktycznie
    > zostały jeszcze tylko przy dużych marketach

    W Łodzi właśnie wymontowali z hipermarketu! Nie podoba mi się to :-/

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-09-20 10:05:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > W Łodzi właśnie wymontowali z hipermarketu! Nie podoba mi się to :-/

    Z którego wyjęli?

    pzdr

    Tomek

  • 14. Data: 2002-09-20 10:53:37
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    > praktycznie
    >
    > W Łodzi właśnie wymontowali z hipermarketu! Nie podoba mi się to :-/

    ja czekam z utęskenieniem na realizację obietnic PKO BP odnośnie korzystania
    klientów Inteligo z ich bankomatów

    akurat bankomat PKO BP mam 150 metrów od domu , a następny jakieś 600 m (w
    razie awarii tego pierwszego :-) więc dostępność idealna, a wtedy karta
    mbanku wędruje do klaserka

  • 15. Data: 2002-09-20 12:03:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message

    > Z którego wyjęli?

    Z Jumbo na Przybyszewskiego. Po prostu został czysty ślad na ścienie i
    końcówka odciętego kabla! :-)

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-09-20 20:42:45
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze p...@a...pl:

    > Owszem, w Niechorzu stoi jako jedyny. Kolejki po kilkanascie osob to
    > norma...

    I w Rewalu na ten przykład :))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
    Udawaj drukarke.

  • 17. Data: 2002-09-23 08:26:33
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    Jak na moj gust, jeśli chodzi o Kraków, to euronet przydałby się w
    okolicach Tandety. W weekendy byłyby tam kolejki. Nie podejrzewam, żeby
    straganiarze zdecydowali się tam na POSy. Aczkolwiek POS w kantorze
    wypłacający gotówkę???.... Ktoś się orientuje ile się płaci prowizji za
    wypłatę gotówki z posa dla Polcardu, PeKaO s.a., eService lub tp.?