eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
    From: "antyCiti" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez
    uprzedzenia !!!
    Date: 22 Oct 2004 13:51:14 +0200

    Witam,
    złozyłem rezygnację z usług w ubiegłym tygodniu (zamkniecie rachunku osobistego
    i KK termin wypowiedzenia 30dni) wczoraj poznym wieczorem chcialem skorzystac z
    platności internetowej za pomocą mojej KK,niestety bezskutecznie, nie moglem
    zalogowac sie tez na Citi Online. Zadzwoniłem do konsultanta z pytaniem co sie
    stało, a on odpowiedział mi, że w zwiazku ze złożeniem rezygnacji zablokowano
    mi KK czekaja az do wplywu calego zalda zadłużenia. Nie przyszło mi by to nigdy
    do głowy, ciekawe co by się stało gdybym zatankowal wczoraj benzyny za jakies
    200zl i chciał zapłacić kartą na jakimś odludziu bez gotówki przy sobie. Czy to
    normalne zachowanie banku, czy mozna je reklamować???