  • 1. Data: 2005-07-01 14:37:31
    Temat: Jeszcze raz Pay Pal
    Od: "V. X." <v...@N...gazeta.pl>

    Zalozylem konto na Pay Pal. Podalem numer karty kredytowej w Citibank.Po 3
    dniach sprawdzilem w wyciagu przez internet. Pobrano 1,5 EU, w przeliczeniu
    6,35zl. Zrobilem weryfikacje konta podajac cztero-cyfrowy kod. Wszystko
    poszlo bez problemu. Ale co u licha sie stalo z tym 1,5 Euro? Bo na moim
    koncie Pay Pal w balance jest zero. Czy te 1,5 Euro to jest haracz za
    zalozenie konta? Myslalem, ze zwracaja to na konto jesli nie na karte. A tu
    ani zwrotu na karte ani na konto, chociaz mija ponad 9 dni.

  • 2. Data: 2005-07-01 14:48:22
    Temat: Re: Jeszcze raz Pay Pal
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    V. X. wrote:
> [...]
    > zalozenie konta? Myslalem, ze zwracaja to na konto jesli nie na karte. A tu
    > ani zwrotu na karte ani na konto, chociaz mija ponad 9 dni.

    Doliczą do pierwszej transakcji przeprowadzonej przez PayPal.
    Czyli zapłacisz 1.5 EU mniej.

  • 3. Data: 2005-07-01 15:36:07
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Doliczą do pierwszej transakcji przeprowadzonej przez PayPal.
    > Czyli zapłacisz 1.5 EU mniej.

    Nie. Mi po tej pierwszej transakcji odali 1.5E po okolo 4 dniach zwracajac
    ta kwote spowrotem na karte (w histori mam jako : ZWROT TOWARU)

    Od pierwszej transkacji nic nie odliczaja

  • 4. Data: 2005-07-01 16:05:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Cmykus wrote:

    > Nie. Mi po tej pierwszej transakcji odali 1.5E po okolo 4 dniach zwracajac
    > ta kwote spowrotem na karte (w histori mam jako : ZWROT TOWARU)

    > Od pierwszej transkacji nic nie odliczaja

    Aha, czyli widać mają różne procedury.

  • 5. Data: 2005-07-01 16:45:01
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Aha, czyli widać mają różne procedury.

    A Tobie odliczyli po pierwszej transakcji ?. Moze mi nie dlatego ze
    placilem w USD...

  • 6. Data: 2005-07-01 16:51:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Cmykus wrote:

    > A Tobie odliczyli po pierwszej transakcji ?. Moze mi nie dlatego ze
    > placilem w USD...

    Mi odliczyli, ale to było po za Polską.
    Może zmienili po prostu.

  • 7. Data: 2005-07-01 18:07:01
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Cmykus napisał(a):

    > A Tobie odliczyli po pierwszej transakcji ?. Moze mi nie dlatego ze
    > placilem w USD...

    Ja placilem w dolarach kandyjskich i tez mi nie doliczyli. A na moim
    koncie PayPal kasy nie widac (tego 1.5euro).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-07-01 18:48:23
    Od: "V. X." <v...@g...pl>

    Cmykus <c...@l...home.plwywalicto-anty-> napisał(a):
    > Od pierwszej transkacji nic nie odliczaja

    Poniewaz mam swoje rowniez drugie konto na Pay pal ale w USA wiec przelalem
    sobie na tamto drugie konto $2. I co? Otorz po pierwsze dziwna prowizja, bo
    dostalem $1,68, po drugie platnosc poszla z mojej dolaczonej do polskiego
    konta karty kredytowej(nie z tych 1,50Eu co niektorzy sugerowali) i po
    trzecie nadal nie mam pojecia co sie stalo z tymi 1,5EU, bo nigdzie mi nie
    zwrocono. Dla mnie to akurat nie tyle strata co ciekawosc...

  • 9. Data: 2005-07-01 22:53:10
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > zwrocono. Dla mnie to akurat nie tyle strata co ciekawosc...

    Jaka tam ciekawosc... zobacz sobie zyski Paypala... 1,5+1,5+1,5.....

    Pozdr.,
    Piotr