  • 1. Data: 2005-07-01 16:01:19
    Temat: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Chciałem założyć sobie konto w mBanku, wypełniłem wniosek w internecie.
    Dzisiaj dostaje e-maila, ze wystapiły jakies trudności. Dzwonie na infolinie,
    podaje dane i okazuje się, że coś się niezgadza przy nazwisku panieńskim
    matki. Byłem kiedyś współposiadaczem konta w mBanku i maja tam podobno inne
    dane. Babka poleciła mi, je jedynym wyjściem jest wizyta u notariusza lub w
    mkiosku (120 km ode mnie ;). Powiedziała też że nazwisko panieńskie matki to
    jedna z najważniejszych informacji w mBanku 8) Jak rozwiązać ten problem?
    Zdecydowałem się na mBank a tu takie jaja :|

    Pozdrawiam,
    Bartek Sawicki

  • 2. Data: 2005-07-01 16:11:24
    Temat: Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bartek Sawicki wrote:

    olej mBnak i załóż konto gdzie indziej.

  • 3. Data: 2005-07-01 16:21:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartek Sawicki wrote:
> [...]
    > Dzwonie na infolinie, podaje dane i okazuje się, że coś się niezgadza
    > przy nazwisku panieńskim matki. Byłem kiedyś współposiadaczem konta w

    Jak to inne? Nie korzystałeś w ogóle z tego konta ? Nie autoryzowałeś się
    nigdy przez mlinię?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-07-01 18:16:56
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Jak to inne? Nie korzystałeś w ogóle z tego konta ? Nie autoryzowałeś się
    > nigdy przez mlinię?

    Nie korzystałem, bo wczoraj wypełniłem w necie wniosek o założenie konta.

  • 5. Data: 2005-07-01 18:17:28
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > olej mBnak i załóż konto gdzie indziej.

    Właśnie chciałem uniknąc takich odpowiedzi.

  • 6. Data: 2005-07-01 18:37:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartek Sawicki wrote:

    > Nie korzystałem, bo wczoraj wypełniłem w necie wniosek o założenie
    > konta.

    Nie z tego indywidualnego, które teraz usiłujesz założyć tylko z tego
    *wspólnego* .

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-07-01 18:43:03
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Nie z tego indywidualnego, które teraz usiłujesz założyć tylko z tego
    > *wspólnego* .

    Nie korzystałem. To było tylko tak na wszelki wypadek.

  • 8. Data: 2005-07-01 18:55:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartek Sawicki wrote:

    > Nie korzystałem. To było tylko tak na wszelki wypadek.

    Skoro na wszelki wypadek i nie jest Ci potrzebne, to zamiast dociekać jakie
    nazwisko wtedy podałeś, albo co oni z nim pokręcili po prostu "wypisz" się z
    tego wspólnego i potem Ty założysz swoje indywidualne. Ewentualnie spróbuj
    zautoryzować się na mlinii na to stare konto - może zamiast panieńskiego
    matki podałeś inne rodzinne przez pomyłkę i Ci się przypomni. Bo latanie po
    notariuszach chyba sensu nie ma.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-07-01 19:48:10
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > matki podałeś inne rodzinne przez pomyłkę i Ci się przypomni. Bo latanie po

    Tego wspólnego już nie ma, ale oni twierdzą, że posiadają dane osobowe, które
    wtedy podałem. Na mLinii podałem już chyba wszystkie naziska jakie występują w
    rodzienie a oni nadal twierdzą, że im nie pasuje :<

  • 10. Data: 2005-07-01 19:50:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > osobowe, które wtedy podałem. Na mLinii podałem już chyba wszystkie
    > naziska jakie występują w rodzienie a oni nadal twierdzą, że im nie

    Spróbuj jeszcze z panieńskim matki tego współwłaściciela.

    przyszłość/ Woody Allen