  • 1. Data: 2010-06-28 07:04:14
    Temat: Jeszcze raz towary - pliki do Metasa.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Chciałem ściągnąć ze stooq pliki do metasa odnośnie towarów. Nie
    interesuje mnie cała baza danych z towarami:

    http://stooq.pl/bazy/dane.html

    pojedyńcze może dwa trzy wykresy.
    Czy trzeba ściągąć całe bazy danych (interesują mnie pliki roczne) za
    275 zł...

    http://hyy.pl/images/15bez_tytu_u.jpg

    .... czy może idzie jakoś ściągnąc pojedyńcze wykresy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-06-28 07:36:55
    Temat: Re: Jeszcze raz towary - pliki do Metasa.
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
[...]

    Nie ma możliwosci ściagniecia jednego wykresu.Zapłać 25 zeta za miech
    sciagniesz sobie wsie towary jakie tam mają.

    pozdrawiam stary