  • 1. Data: 2010-06-27 21:02:07
    Temat: Kolejna gafa Bronka
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Bronek powiedział w debacie (48:40), że generał Petelicki nie jest
    żołnierzem i nie był żołnierzem.
    Tu piszą, że jest inaczej.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82awomir_Petelicki

    http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/debaty-wybor
    cze-2010/wideo/debata-wyborcza-27062010/2032861

    Więc kto ma racje? Bronek? Czy Wikipedia?

    J.

  • 2. Data: 2010-06-27 21:46:36
    Temat: Re: Kolejna gafa Bronka
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Joachim wrote:

    > Tu piszą, że jest inaczej.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82awomir_Petelicki

    Hmm no piszą, że jest żołnierzem honorowym. W sumie nie wiem jak to
    interpretować. A w ogóle to NTG.

    > Więc kto ma racje? Bronek? Czy Wikipedia?

    Mit, że Bronek czerpie swą wiedzę z Wikipedii umarł.

  • 3. Data: 2010-06-27 21:49:03
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/debaty-wybor
    cze-2010/wideo/debata-wyborcza-27062010/2032861

    > Więc kto ma racje? Bronek? Czy Wikipedia?

    Co do Wikipedii to polinkuj sobie, bo
    [do 1999] GROM podlegał bezpośrednio pod rozkazy Ministra Spraw Wewnętrznych
    / Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, a Petelicki tam był do 17
    grudnia 1999.

    Natomiast juz wiem, dlaczego Kaczyński tak go lubi: "Do lipca 2007 zasiadał
    w Radzie Nadzorczej Biotonu."

    Po tej debacie stwierdziłem, że jednak głosuję.
    Na Komorowskiego.
    Taki wstyd, jak dziś zapodał Kaczyński to koszmar.
    Każdy widział i słyszał, co tu się rozpisywać.

  • 4. Data: 2010-06-27 22:04:48
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Delfino Delphis pisze:

    > Hmm no piszą, że jest żołnierzem honorowym. W sumie nie wiem jak to
    > interpretować. A w ogóle to NTG.

    > Mit, że Bronek czerpie swą wiedzę z Wikipedii umarł.

    Echh.. wyborcy PO, mają jednak problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego:

    "Jest honorowym członkiem 5. i 10. Special Forces Group (Grupy Sił
    Specjalnych Armii USA) "Zielonych Beretów" armii Stanów Zjednoczonych,
    jako żołnierz wszechstronnie przeszkolony także w tych oddziałach"

    Honorowe członkostwo dot. armii USA, a nie polskiej!

    J.

  • 5. Data: 2010-06-27 22:14:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > Na Komorowskiego.
    > Taki wstyd, jak dziś zapodał Kaczyński to koszmar.
    > Każdy widział i słyszał, co tu się rozpisywać.

    W wojsku na wysokich stanowiskach są żołnierze!
    "generał brygady Wojska Polskiego, pierwszy dowódca Jednostki Wojskowej
    2305 ("GROM")."

    Komorowski wymachiwał rękoma jak pomylony i w zasadzie nie trzymał się
    tematu dyskusji i wielokrotnie przywoływany był do porządku przez
    dziennikarzy. Pewnie dlatego, bo musiał się trzymać tego co wyrył na
    pamięć, a jego mózg nie jest niestety zbyt elastyczny.

    Taki ktoś prezydentem? To chyba jakiś żart.

    Z drugiej strony, jeśli popatrzy się na jego elektorat, to nie ma się
    złudzeń, że takie zero może jednak zostać prezydentem w tym dzikim kraju.

    J.

  • 6. Data: 2010-06-27 22:45:32
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Joachim wrote:

    > Honorowe członkostwo dot. armii USA, a nie polskiej!

    No ale tam właśnie nie ma o członkostwie w armii polskiej, albo ja nie
    znalazłem :P

  • 7. Data: 2010-06-27 23:01:18
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Delfino Delphis pisze:

    > No ale tam właśnie nie ma o członkostwie w armii polskiej, albo ja nie
    > znalazłem :P

    Generał brygady Wojska Polskiego - to chyba powinno wystarczyć, nawet
    osobie głosującej na DonkoBronka.

    J.

  • 8. Data: 2010-06-27 23:13:08
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Joachim wrote:

    > Generał brygady Wojska Polskiego - to chyba powinno wystarczyć, nawet
    > osobie głosującej na DonkoBronka.

    No ale to jest trochę naciągane. Jest generałem dlatego, że służył w GROMie,
    które jest fakt jednostką wojskową. Ale to nie jest normalne wojsko, a chyba
    o bycie żołnierzem w kontekście tego normalnego wojska chodziło. Ale nie
    wnikam w sumie o co chodzi Bronkowi :P

  • 9. Data: 2010-06-28 04:46:18
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 01:01, Joachim pisze:

    > Generał brygady Wojska Polskiego - to chyba powinno wystarczyć, nawet
    > osobie głosującej na DonkoBronka.

    Teoretycznie tak. Tak jak szef warszawskiej Straży Miejskiej awansowany
    na generała brygady.

  • 10. Data: 2010-06-28 05:40:07
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > Natomiast juz wiem, dlaczego Kaczyński tak go lubi: "Do lipca 2007
    > zasiadał w Radzie Nadzorczej Biotonu."

    no proszę! wyszedł z rady i kurs się załamał ;-)