  • 1. Data: 2006-02-06 13:32:24
    Temat: Józek tryumfuje
    Od: "PG" <g...@p...onet.pl>

    http://gielda.onet.pl/0,1255333,wiadomosci.html

    "Zysk netto Banku BPH w 2006 roku nie powinien być niższy niż w zeszłym roku,
    kiedy zgodnie z planami banku przekroczył 1 mld zł - poinformował dziennikarzy w
    poniedziałek prezes BPH Józef Wancer."

    HURRRRRAAA!!!!
    Pozwolę sobie w imieniu całej społeczności pl.biznes.banki niniejszym złożyć
    serdeczne gratulacje bankowi BPH
    ;)

    PG

    PS. odnośnie prognoz na rok bieżący: a to ci żartowniś z prezesa. niepoprawny
    optymista :)

  • 2. Data: 2006-02-06 13:49:35
    Temat: Re: Józek tryumfuje
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "PG" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poniedziałek prezes BPH Józef Wancer."
    >

    > HURRRRRAAA!!!!
    > Pozwolę sobie w imieniu całej społeczności pl.biznes.banki niniejszym

    Komu gratulujesz ? Temu kto skrycie podnosi koszty oplat i skubie swoich
    klientow ?

  • 3. Data: 2006-02-06 14:01:59
    Od: "STRAW=man" <s...@w...pl>

    > Pozwolę sobie w imieniu całej społeczności pl.biznes.banki niniejszym
    > złożyć
    > serdeczne gratulacje bankowi BPH
    > ;)

    Zauważ że o czasu, gdy jest NIEMIECKI udziałowiec oferta i wyniki banku
    znaczenie się poprawiły

    colin

  • 4. Data: 2006-02-06 18:36:45
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > HURRRRRAAA!!!!
    > Pozwolę sobie w imieniu całej społeczności pl.biznes.banki niniejszym złożyć
    > serdeczne gratulacje bankowi BPH
    > ;)

    Się dołączam ;-)
    Miło mieć skromny, osobisty udział w tak znaczącym sukcesie.
    Poszedłbym na łąkę kwiecia se z radości narwać, ale wkoło biało i nie bardzo
    wiem, gdzie ta łąka. Dlatego z radości otworzę winko i będę cały wieczór czytał
    ubogacającą duszę poezję. Bo to bank z duszą jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek