  • 1. Data: 2006-02-06 14:10:40
    Temat: Ubezpieczenie poodróżne dla kk visa gold ING
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    Czy ktoś ma może link do regulaminu ubezpieczenia podróżnego, które
    przynależy do złotych kk visa w ING? Ewentualnie pdf, którego podeśle mi
    na priv?
    Na stronach ING są tylko ogólne informacje, na wysłanego maila nie
    odpowiedzieli, a konsultant skierował mnie do banku.
    Gdybym ubiegał się o tą kartę to już byłbym był się zniechęcił, ale
    potrzebuję jeno te warunki ubezpieczenia, do porównań wynikających z
    przyrodniczej ciekawości...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****