eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJuż nie mam siły do BPH :(Już nie mam siły do BPH :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Gr@żyna" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Już nie mam siły do BPH :(
    Date: Fri, 11 Feb 2005 11:26:43 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 12
    Sender: a...@p...onet.pl@ts178.internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cui192$9h8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ts178.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1108117602 9768 80.55.122.178 (11 Feb 2005 10:26:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Feb 2005 10:26:42 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336754
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja już nie mam siły:((

    Logowanie trwa ok 10 min na infolini palą głupa że u nich wszystko OK, a
    nawet ze stanowiska w banku logowanie idzie jak krew z nosa (pani w banku
    mówi że jeszcze tak długo się nikt nie logował i że pierwszy raz tak się
    dzieje :) ).
    Generalnie wszystkie usterki leżą po stronie klienta i może bym w to
    uwierzył gdyby nie konto winnym banku gdzie wszystko jest ok.

    Czy u Was też są takie jaja z obsługą przez neta??


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1