eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(Juz po problemie! było: LGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(
  • Data: 2002-12-04 06:57:37
    Temat: Juz po problemie! było: LGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:asi8i1$rik$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
    > W zeszłym tygodniu zablokowałem konto LGnet wpisując trzykrotnie
    > błędne hasło DOSTĘPU (logowania - pomyliłem z innym bankiem).
    >
    > Po rozmowach z konsultantami przyszła kartka zawierająca ID klienta
    > (stare, niezmienione), nowe hasło dostępu oraz nowe hasło akceptacji
    > transakcji.
    >
    > Po reaktywowaniu kanału telefonicznie zalogowałem się starym ID i tym
    > hasłem z kartki, kazało zaraz zmienić hasło dostępu, zmieniłem.
    >
    > Dostęp działa OK.
    >
    > Natomiast nie działa ani stare ani nowe (to z kartki) hasło akceptacji
    > transakcji :(
    >
    > Objawia się to tym, że jak definiuje testowy przelew, próbuję
    > potwierdzić hasłem akceptacji transakcji pojawia się błąd: "wystąpił
    > problem, złe hasło".
    >
    > OK, ide do Ustawien, hasla, probuje zmienic haslo akceptacji
    > transakcji ze starego na zupelnie nowe własne albo z nowego z kartki
    > na zupelnie nowe wlasne, i w obu przypadkach dostaje komunikat:
    > "haslo nie zostalo zmienione, zle haslo lub nazwa uzytkownika (sic!)".
    >
    > Co teraz robić?
    >
    > Miał już tak ktoś i co zrobił?
    >
    > Pomóżcie proszę!

    Przepraszam za obszerne zacytowanie, ale może się kiedyś komuś przyda
    początek i koniec.

    Od tego czasu jeszcze ze dwukrotnie próbowałem wykonać przelew lub zmienić
    hasło, zakładając na przemian, że 1) hasło akceptacji transakcji nie zostało
    zmienione; 2) hasło akceptacji transakcji jest takie jak na kartce. Bez
    powodzenia.

    Dziś rano o 7.40 się udało! System działał bardzo szybko (czyżby właśnie to
    miało decydujące znaczenie?!).

    Najpierw spróbowałem zmienić hasło akceptacji transakcji z tego z kartki na
    takie, jakie miałem przedtem, otrzymałem jak przedtem komunikat "haslo nie
    zostalo zmienione, zle haslo lub nazwa uzytkownika". Nastepnie spróbowałem
    zmienić hasło akceptacji transakcji z tego z kartki na jeszcze inne,
    dłuższe.
    I to się udało!!!
    Ale uwaga - żeby nie było tak prosto, to dokładnie taka sama zmiana w dniu
    wczorajszym się NIE udała z komunikatem jak wyżej.
    Następnie bez problemów zmieniłem przed chwilą ustawione hasło akceptacji
    transakcji (to dłuższe) na takie jakie miałem przedtem.

    Podsumowując:
    1. Po zablokowaniu kanału internetowego przysyłają nowe hasło początkowe do
    tego kanału oraz nowe hasło akceptacji transakcji.
    2. Wystąpiły problemy ze zmianą hasła akceptacji transakcji.
    3. Udało się zmienić to hasło w warunkach porannej szybkiej sieci przy
    zmianie na dotychczas nieużywane, skomplikowane hasło.

    W nadziei, że się kiedyś komuś przyda.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1