eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(LGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(
  • Data: 2002-12-03 12:37:14
    Temat: LGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W zeszłym tygodniu zablokowałem konto LGnet wpisując trzykrotnie błędne
    hasło DOSTĘPU (logowania - pomyliłem z innym bankiem).

    Po rozmowach z konsultantami przyszła kartka zawierająca ID klienta (stare,
    niezmienione), nowe hasło dostępu oraz nowe hasło akceptacji transakcji.

    Po reaktywowaniu kanału telefonicznie zalogowałem się starym ID i tym hasłem
    z kartki, kazało zaraz zmienić hasło dostępu, zmieniłem.

    Dostęp działa OK.

    Natomiast nie działa ani stare ani nowe (to z kartki) hasło akceptacji
    transakcji :(

    Objawia się to tym, że jak definiuje testowy przelew, próbuję potwierdzić
    hasłem akceptacji transakcji pojawia się błąd: "wystąpił problem, złe
    hasło".

    OK, ide do Ustawien, hasla, probuje zmienic haslo akceptacji transakcji ze
    starego na zupelnie nowe własne albo z nowego z kartki na zupelnie nowe
    wlasne, i w obu przypadkach dostaje komunikat: "haslo nie zostalo zmienione,
    zle haslo lub nazwa uzytkownika (sic!)".

    Co teraz robić?

    Miał już tak ktoś i co zrobił?

    Pomóżcie proszę!


    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1