  • 1. Data: 2002-04-09 15:23:45
    Temat: KB - EC/MC i lepsze procedury dot. przyznawania kart??
    Od: <k...@g...pl>

    Słyszałem, że procedury mają się zmienić. Podobno na lepsze, ale nic więcej nie
    wiem. Wiecie coś? Mój optymizm po części wynika z faktu, że "już jest tak źle,
    że chyba gorzej być nie może" - a po części z przecieków...
    Aha! Mają jeszcze wprowadzić jakąś MasterCard (chyba charge) przeliczaną nie na
    USD (za granicą) tylko EUR - korzystniej dla Klienta.
    Ale wracając do procedur - myślicie, że się mniej będą sępić z kartami??

  • 2. Data: 2002-04-15 13:39:49
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > USD (za granicą) tylko EUR - korzystniej dla Klienta.
    > Ale wracając do procedur - myślicie, że się mniej będą sępić z kartami??

    Widze, że chyba nikt NIC nie wie..., albo nie chce powiedziedzieć :(