  • 1. Data: 2012-05-04 03:07:29
    Temat: KB --> aż 7% w skali roku do salda 5 000 zł.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    KB daje 7% na Ekstrakonto Concerto do 5k, o ile jest tam wpływ 7k miesięcznie.

    Ktoś z tego korzysta?

    -=-

    Czy polecenie kogoś w KB nadal daje 50 wiśni?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-05-04 07:06:49
    Temat: Re: KB --> aż 7% w skali roku do salda 5 000 zł.
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > KB daje 7% na Ekstrakonto Concerto do 5k

    WOW - az 350zl rocznie - chyba otworze konto ;)
    A nie, moze raczej zlikwiduje :)

    A ile wynosza roczne oplaty od tej znakomitej oferty?

  • 3. Data: 2012-05-04 08:05:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Jewuła" jnvo5c$d6m$...@i...gazeta.pl

    > WOW - az 350zl rocznie - chyba otworze konto ;)
    > A nie, moze raczej zlikwiduje :)

    > A ile wynosza roczne oplaty od tej znakomitej oferty?

    Zero -- pod warunkiem wpłacania 7k miesięcznie.

    http://www.kredytbank.pl/concerto/rachunki/ekstrakon
    to_concerto.html#tab_cena

    Oglądam film o wojnie wietnamskiej. Wynika z niego, że Amerykanie wygrali tę wojnę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-04 08:10:29
    Od: Szymon <...@...pl>

    > "Jakub Jewuła" jnvo5c$d6m$...@i...gazeta.pl

    > Zero -- pod warunkiem wpłacania 7k miesięcznie.
    >
    > http://www.kredytbank.pl/concerto/rachunki/ekstrakon
    to_concerto.html#tab_cena

    Wydaje mi się, że karta kosztuje 2zł/mc. Nie wiem czy da się z niej
    zrezygnować. TOiP - jak dla mnie - jest mało czytelne.

    Swego czasu w Kredyt Banku powiedziano mi, że 7% do 3000zł dostanę przy
    deklaracji wpływu z tytułu wynagrodzenia. Tutaj chyba tego nie ma i te
    7000 może być zwykłym przelewem. Niemniej czy są jakieś inne kruczki -
    nie wiadomo. Gdyby udało się zrezygnować z karty to może to konto
    wyszłoby za 0 i wtedy byłaby to świetna oferta, jednakże trzeba się
    pilnować - jeśli wpływ nie będzie 7000 to opłata za konto wynosi... 70zł.

  • 5. Data: 2012-05-04 09:03:05
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > WOW - az 350zl rocznie - chyba otworze konto ;)

    350 zl (minus podatek) przy zalozeniu, ze inne banki daja 0%, a ze nie ma
    problemu z znalazieniem lokat na 6% a nawet nieco wiecej, to zysk z tego
    ekstrakonta bedzie ok. 50 zl minus podatek.
    Troche malo za taka zabawe.

  • 6. Data: 2012-05-04 12:07:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek " jnvuv9$q9t$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > problemu z znalazieniem lokat na 6% a nawet nieco wiecej, to zysk z tego
    > ekstrakonta bedzie ok. 50 zl minus podatek.

    Cała zabawa to 7k, ale imo mogliby zmniejszyć do 2 k.
    Nie ma obowiązku płacenia debetówką.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-05-04 12:12:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" :jnvrt3$nh8$...@n...task.gda.pl

    to_concerto.html#tab_cena

    > Wydaje mi się, że karta kosztuje 2zł/mc. Nie wiem czy da się z niej zrezygnować.
    TOiP - jak dla mnie - jest mało czytelne.

    Zero. 1.99 jeśli chcesz mieć debet większy niż bodajże 3k.
    Do 3k -- za freeko. Zatem te 7k łatwiej przepchać, bo 3 k dają ze swoich.
    Jeśli nie trzeba jednorazowo 7k -- można obrócić tymi 3k 3 razy.

    > Swego czasu w Kredyt Banku powiedziano mi, że 7% do 3000zł dostanę przy

    To inne konto. Korzystam z niego i jestem zadowolony.

    > deklaracji wpływu z tytułu wynagrodzenia.

    Już wielokrotnie wyjaśniałem -- nie trzeba wynagrodzenia.
    Wystarczy wpływ, chyba musi być zewnętrzny.
    [znaczy -- środki odpadają?...] ;)

> [...]
    oferta, jednakże trzeba się pilnować - jeśli wpływ
    > nie będzie 7000 to opłata za konto wynosi... 70zł.

    I tyle -- pułapka na pułapie 7k grożaca stratą 70 złych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-05-04 16:13:11
    Od: Szymon <...@...pl>

    > Zero. 1.99 jeśli chcesz mieć debet większy niż bodajże 3k.

    W placówce też mi powiedzieli, że karta jest za darmo. Zobaczymy.
    Na str.9 TOiP w punkcie 1.3 dot. VISA Concerto stoi: "Obsługa karty -
    miesięcznie za każdą kartę 2 PLN"

    > To inne konto. Korzystam z niego i jestem zadowolony.

    Od dziś mam dwa. W ten sposób można mieć 8000zł na 7% ;-) Założyłem, że
    potwierdzili, że przelew NIE musi być z tytułu wynagrodzenia. Jak widać
    - co placówka to inaczej mówią. Czas pokaże ;-)

    > Już wielokrotnie wyjaśniałem -- nie trzeba wynagrodzenia.

    Zależy od oddziału ;-) Na szczęście pewnie centrala nalicza ;-)

    > I tyle -- pułapka na pułapie 7k grożaca stratą 70 złych.

    Dali mi listę haseł jednorazowych. Do tej pory korzystałem z tego
    rozwiązania w mbanku i multi. Tam jednak system pytał o kolejne hasła.
    Tu skacze po całej liście. Więc mam do Ciebie pytanie, jako praktyka:
    skąd mam wiedzieć ile haseł już zużyłem, by w porę zamówić nową listę?

  • 9. Data: 2012-05-04 16:56:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jo0o63$pov$...@n...task.gda.pl

    > W placówce też mi powiedzieli, że karta jest za darmo. Zobaczymy.
    > Na str.9 TOiP w punkcie 1.3 dot. VISA Concerto stoi: "Obsługa karty - miesięcznie
    za każdą kartę 2 PLN"

    Rozumiem -- potrzeba rozpoznania życiem tak zwanym. :)
    A ta karta w ogól jest konieczna do tych 7%?

> [...]
    > hasła. Tu skacze po całej liście. Więc mam do Ciebie pytanie, jako praktyka: skąd
    mam wiedzieć ile haseł już zużyłem, by w porę

    Ja korzystam z tokena na komórce. Pracuje poprawnie i bez
    smutnych rewelacji, o ile uda się go ściągnąć i zainicjować.
    Co do haseł -- były tym czymś, co mnie zniechęcało do
    korzystania z usług KB. Zużyłem tylko kilka haseł.
    Od czasu, gdy mam chodzący token -- leję często.

    KB ma limit zleconych przelewów. Jeśli ustawisz to na jeden tysiąc
    złotych -- nie zlecisz jednego dnia 10 przelewów po 120 złotych
    rozrzuconych na kilka dni.

    KB pracuje (jak na razie) poprawnie, bez problemów, na dodatek
    **chyba** jeśli zlecisz przelew dziś wieczorem, z konta szmal
    ten nie zejdzie do poniedziałku. Dlaczego chyba? -- bo tylko
    raz to sprawdziłem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-05-04 17:25:51
    Od: Szymon <...@...pl>

    > A ta karta w ogól jest konieczna do tych 7%?

    Nie. Zarówno Plus jak i Concerto może być bez karty. Wziąłem jednak,
    bowiem pracownik bił się w pierś, że jest za darmo, a umożliwia
    wyciągnięcie pieniędzy z każdego bankomatu na świecie, nie ma
    konieczności jej używania (w Plus bodaj 5 transakcji bezgotówkowych musi
    być). Dodatkowo plusem jest to, że mogę wyciągnąć kasę z bankomatu do
    wysokości salda. Jednak biorąc pod uwagę, że co placówka to mówią co
    innego - dodałbym wszędzie "podobno" ;-) Najwyżej będę reklamował te 2zł
    i zamknę kartę ;-)

    > Ja korzystam z tokena na komórce. Pracuje poprawnie i bez
    > smutnych rewelacji, o ile uda się go ściągnąć i zainicjować.

    U mnie odpada. SMSy jeszcze bym przełknął, ale to niestety nie.

    > Co do haseł -- były tym czymś, co mnie zniechęcało do
    > korzystania z usług KB. Zużyłem tylko kilka haseł.
    > Od czasu, gdy mam chodzący token -- leję często.

    Każdemu wedle potrzeb. Muszę zapytać przy okazji lub wewnętrzną pocztą.
    Dla pewności jednak zamówiłem jedną dodatkową listę.

    > KB ma limit zleconych przelewów. Jeśli ustawisz to na jeden tysiąc
    > złotych -- nie zlecisz jednego dnia 10 przelewów po 120 złotych
    > rozrzuconych na kilka dni.

    Poleciłem, by mi wpisali maksimum jak można lub do wysokości salda. Nie
    było oporów. Pod tym względem Millenium dla mnie padł jako podstawowy
    bank. Podoba mi się ich Dobre Konto, ale wyobraź sobie, że maksymalny
    limit pojedynczego przelewu to 50.000zł. Więcej tylko w placówce. Śmiech
    na sali.

> [...]
    > **chyba** jeśli zlecisz przelew dziś wieczorem, z konta szmal
    > ten nie zejdzie do poniedziałku. Dlaczego chyba? -- bo tylko

    Na razie mój stan kont wynosi zero. Od przyszłego tygodnia zaczynam się
    bawić w przelewy. W powyższej sytuacji zwykle ustawiam z datą przyszłą i
    już. Wówczas łatwo można odwołać. Jak na razie interface mi się podoba.
    No i 8000zł na 7% robi wrażenie. Nie wiem czy też tak miałeś, ale w KB
    pracownicy wprost rozpływają się w uprzejmościach. Gdy byłem w małej
    placówce kobieta wstawała, gdy podchodziłem/odchodziłem od stolika, a w
    większej od razu zaprowadzono mnie do osobistego doradcy, gdzie w pokoju
    sam na sam wszystko załatwiliśmy. Potem "eskortował" mnie do głównego
    holu, przekazał babce od kb24. Cały czas się przedstawiali, witali,
    podawali rękę itd. Pod względem kultury to przeciętny klient może się
    tam bardziej dowartościować niż niejeden VIP w innym banku ;-)