    From: Szymon <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB --> aż 7% w skali roku do salda 5 000 zł.
    Date: Fri, 04 May 2012 17:25:51 +0200

    > A ta karta w ogól jest konieczna do tych 7%?

    Nie. Zarówno Plus jak i Concerto może być bez karty. Wziąłem jednak,
    bowiem pracownik bił się w pierś, że jest za darmo, a umożliwia
    wyciągnięcie pieniędzy z każdego bankomatu na świecie, nie ma
    konieczności jej używania (w Plus bodaj 5 transakcji bezgotówkowych musi
    być). Dodatkowo plusem jest to, że mogę wyciągnąć kasę z bankomatu do
    wysokości salda. Jednak biorąc pod uwagę, że co placówka to mówią co
    innego - dodałbym wszędzie "podobno" ;-) Najwyżej będę reklamował te 2zł
    i zamknę kartę ;-)

    > Ja korzystam z tokena na komórce. Pracuje poprawnie i bez
    > smutnych rewelacji, o ile uda się go ściągnąć i zainicjować.

    U mnie odpada. SMSy jeszcze bym przełknął, ale to niestety nie.

    > Co do haseł -- były tym czymś, co mnie zniechęcało do
    > korzystania z usług KB. Zużyłem tylko kilka haseł.
    > Od czasu, gdy mam chodzący token -- leję często.

    Każdemu wedle potrzeb. Muszę zapytać przy okazji lub wewnętrzną pocztą.
    Dla pewności jednak zamówiłem jedną dodatkową listę.

    > KB ma limit zleconych przelewów. Jeśli ustawisz to na jeden tysiąc
    > złotych -- nie zlecisz jednego dnia 10 przelewów po 120 złotych
    > rozrzuconych na kilka dni.

    Poleciłem, by mi wpisali maksimum jak można lub do wysokości salda. Nie
    było oporów. Pod tym względem Millenium dla mnie padł jako podstawowy
    bank. Podoba mi się ich Dobre Konto, ale wyobraź sobie, że maksymalny
    limit pojedynczego przelewu to 50.000zł. Więcej tylko w placówce. Śmiech
    na sali.

    > KB pracuje (jak na razie) poprawnie, bez problemów, na dodatek
    > **chyba** jeśli zlecisz przelew dziś wieczorem, z konta szmal
    > ten nie zejdzie do poniedziałku. Dlaczego chyba? -- bo tylko
    > raz to sprawdziłem.

    Na razie mój stan kont wynosi zero. Od przyszłego tygodnia zaczynam się
    bawić w przelewy. W powyższej sytuacji zwykle ustawiam z datą przyszłą i
    już. Wówczas łatwo można odwołać. Jak na razie interface mi się podoba.
    No i 8000zł na 7% robi wrażenie. Nie wiem czy też tak miałeś, ale w KB
    pracownicy wprost rozpływają się w uprzejmościach. Gdy byłem w małej
    placówce kobieta wstawała, gdy podchodziłem/odchodziłem od stolika, a w
    większej od razu zaprowadzono mnie do osobistego doradcy, gdzie w pokoju
    sam na sam wszystko załatwiliśmy. Potem "eskortował" mnie do głównego
    holu, przekazał babce od kb24. Cały czas się przedstawiali, witali,
    podawali rękę itd. Pod względem kultury to przeciętny klient może się
    tam bardziej dowartościować niż niejeden VIP w innym banku ;-)