  • Data: 2003-08-29 14:55:46
    Temat: KH w KredytBanku, a zdolność kredytowa
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Złożyłem wczoraj wniosek w Kredyt Banku o kredyt hipoteczny.
    Zebrałem wszystkie dokumenty, wyliczyli mi zdolność kredytową - wszystko OK.
    Dzwoni dzisiaj do mnie człowiek z banku i mówi, że jednak źle mi wyliczyli
    zdolność kredytową.
    Otóż nie uwzględnili, że wpadam w 30% próg podatkowy. Wg ich wyliczeń jeśli
    ktoś wpada w 30% próg podatkowy choćby jedną złotówką, to tak jakby od
    całych dochodów z całego roku płacił 30% podatek (!).
    W rezultacie kredytu nie dostanę :(
    Rozliczam się wspólnie z żoną i mam nawet zwrot podatku...
    Spotkał może się ktoś z czymś podobnym ?
    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.

    P.S.
    Puściłem tego samego posta przez Google, ale się nie pojawił, jak się pojawi
    za jakiś czas, to przepraszam za niepotrzebne zamieszanie.

    --
    Artur