  • 1. Data: 2009-11-24 06:06:09
    Temat: KIS + OF - czy możecie się zalogować?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Próbuję się zalogować do KIS: "konto zablokowane"
    Próbuję się zalogować do lokat: "Nieprawidłowy login"
    Też tak macie?
    KJ

    --
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr

  • 2. Data: 2009-11-24 07:33:00
    Temat: Re: KIS + OF - czy możecie się zalogować?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Lis, 07:06, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Próbuję się zalogować do KIS: "konto zablokowane"
    > Próbuję się zalogować do lokat: "Nieprawidłowy login"
    > Też tak macie?

    Loguj się przez:

    https://lokaty.open.pl

    Tak u mnie działa bezbłędnie.

  • 3. Data: 2009-11-24 11:33:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> writes:

    > Loguj się przez:
    >
    > https://lokaty.open.pl

    Tak się logowałem.
    > Tak u mnie działa bezbłędnie.

    U mnie teraz też wszystko działa.

    KJ

    --
    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with

  • 4. Data: 2009-11-24 12:11:19
    Od: g...@o...pl

    > Tak się logowałem.

    U mnie dobrze działało do wczoraj, a od wczoraj pojawia się ostrzeżenie (o
    certyfikacie?) do zaakceptowania. Skąd to się wzięło? Akceptowac? ;)

  • 5. Data: 2009-11-24 12:31:21
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał

    > U mnie dobrze działało do wczoraj, a od wczoraj pojawia się ostrzeżenie (o
    > certyfikacie?) do zaakceptowania. Skąd to się wzięło? Akceptowac? ;)

    A mi pokazuje nieprawidłowe wartości odsetek. A Wam?
    A.

  • 6. Data: 2009-11-24 13:36:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "ffiona" <f...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik <g...@o...pl> napisał

    > A mi pokazuje nieprawidłowe wartości odsetek. A Wam?
    > A.
    Odsetki sprzed 2 dni.

    KJ

    --
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"

  • 7. Data: 2009-11-24 13:38:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ffiona" news:hegjmn$bm4$1@news.onet.pl

    > A mi pokazuje nieprawidłowe wartości odsetek. A Wam?

    Też. Za dzisiaj nie doliczyli.

  • 8. Data: 2009-11-24 14:03:35
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "ffiona" news:hegjmn$bm4$1@news.onet.pl

    > Też. Za dzisiaj nie doliczyli.

    Uff. To nie jestem sama:-)
    Dzięki.
    A.

  • 9. Data: 2009-11-24 14:18:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ffiona" news:hegp3m$siv$1@news.onet.pl

    > Uff. To nie jestem sama:-)
    > Dzięki.

    Grupa zawsze z tobą! ;)

  • 10. Data: 2009-11-24 15:10:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-24 15:03, ffiona pisze:

    > Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Uff. To nie jestem sama:-)
    > Dzięki.
    > A.

    Ja wczoraj widziałem jako sumę lokat X.0000000006 zł :)