  • 1. Data: 2009-11-23 18:51:24
    Temat: [BIK][Euro Bank][Toyota Bank] Raport standard
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Dzis przy okazji przejezdzania obok siedziby BIK wpadlem zeby wziac raport.
    Jak zwykle pelno smieci w nim, ciagle pokazywane jako aktywne zamkniete
    dawno temu karty (Citi, Toyota, Raiffeisen). POniewaz jestem wyrozumiely to
    moglbym wybaczyc Toyocie brak zamkniecia rachunku, bo pewnie chca zamknac go
    dopiero po rozpatrzeniu reklamacji, ktorej procesowanie zajmuje im juz 693
    dzien, ale w Raiffeisenie ani Citi ich nie skladalem, a karty zamkniete
    odpowiednio 3 i rok temu ciagle tam sobie zyja.
    Inna ciekawostka jest pojawienie sie zapytania kredytowego Euro Banku na
    kwote 2tys PLN. Dziwne to, bo zadnego wniosku kredytowego nie skladalem, a
    gdybym potrzebowal taka kwote to po prostu bym wykorzystal niewielki ulamek
    kasy, ktora u nich trzymam. Mam wrazenie, ze zrobiono to przy okazji tego,
    ze byle zdefiniowac odbiorce zaufanego. Mimo wszystko jest to naduzycie.

    Coz, czeka mnie teraz przejrzenie 80 stron, wylapanie bledow i przeslanie
    zadania ich poprawienia do administratora bazy danych. Przy okazji sprawdze
    jak BIK zareaguje na moje wycofanie zgody na przetwarzanie danych po ustaniu
    zobowiazania. Bedzie zmuszony do rozeslania tej informacji do kilku bankow.

    MK

    PS. Fortis znowu mnie pozytywnie zaskoczyl. Po karcie zamknietej w sierpniu
    nie ma ani sladu. Az szkoda sie z nimi rostawac...

  • 2. Data: 2009-11-23 19:40:22
    Temat: Re: [Euro Bank][Toyota Bank] Raport standard
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Lis, 19:51, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    Zauważyłem, że od czasu do czasu eurobank "zarządza " klientami i slad
    tego zarządzania pozostaje w BIK. Nie mam tam rachunku, lecz tylko
    kartę kredytową, więc czym tu zarządzać ?

  • 3. Data: 2009-11-23 20:27:56
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    szczurwa pisze:

    > Zauważyłem, że od czasu do czasu eurobank "zarządza " klientami i slad
    > tego zarządzania pozostaje w BIK. Nie mam tam rachunku, lecz tylko
    > kartę kredytową, więc czym tu zarządzać ?

    A czym zarządzać jeżeli jest rachunek a nie ma karty kredytowej?
    Tak robiły ING i Polbank.

  • 4. Data: 2009-11-23 20:57:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Zauważyłem, że od czasu do czasu eurobank "zarządza " klientami i slad
    tego zarządzania pozostaje w BIK. Nie mam tam rachunku, lecz tylko
    kartę kredytową, więc czym tu zarządzać ?

    Ale do tego chyba sluza zapytania monitorujace. Tu jest zapytanie
    kredytowe...
    numer oddzialu 14700002
    powod zlozenia zapytania: wniosek kredytowy
    typ transakcji: kredyt niecelowy oraz studencki
    kwota kredytu: 2000 pln.
    Takie zapytanie moze wplynac negatywnie na decyzje kredytowa w innym
    banku...

    Jeszcze jedna ciekawostka... Alior w zapytaniu podal 65% kwoty limitu karty
    o jaki sie ubiegalem. Oczywiscie w informacji o przyznanych limitach jest
    juz calkowita kwota, ale nie rozumiem celu zanizania kwoty przy zapytaniu...
    Moze chodzi o to, ze score BIK-owy jest zbyt restrykcyjny w stosunku do
    polityki kredytowej Aliora i dzieki temu uzyskuja jakas korekte...

    MK

  • 5. Data: 2009-11-23 21:45:01
    Temat: Re: [Toyota Bank] Raport standard
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Lis, 21:57, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    l35g2000vba.googlegroups.com...

    > Ale do tego chyba sluza zapytania monitorujace. Tu jest zapytanie

    A to przepraszam..;-)

    > numer oddzialu 14700002
    > powod zlozenia zapytania: wniosek kredytowy
    > typ transakcji: kredyt niecelowy oraz studencki
    > kwota kredytu: 2000 pln.

    Ja miałem podobne zapytanie, kiedy w ramach promocji Premium Club
    chciałem pożyczyc 500 złotych na trzy miesiące, żeby otrzymac kilka
    tysięcy punktów. Zadałem w placówce proste pytanie i w efekcie mam
    taki oto śmieszny wpis w BIK-u.

  • 6. Data: 2009-11-23 21:48:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

[...]

    Tyle, ze ja nie pytalem... Mniejsza o to, nie chce mi sie za bardzo walczyc,
    bo w tej chwili nie ma to dla mnie znaczenia...

    MK

  • 7. Data: 2009-11-24 21:47:59
    Od: "chris" <c...@p...fm>

> [...]
    walczyc,
    > bo w tej chwili nie ma to dla mnie znaczenia...

    Czy mógbyś wyjaśnić, dlaczego nie cytujesz normalnie jak człowiek, postów,
    na które odpowiadasz?

  • 8. Data: 2009-12-03 19:28:09
    Temat: Re: [BIK][Euro Bank][Toyota Bank] Raport standard
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 23.11.09 19:51, MK pisze:

    > PS. Fortis znowu mnie pozytywnie zaskoczyl. Po karcie zamknietej w
    > sierpniu nie ma ani sladu. Az szkoda sie z nimi rostawac...

    A ja mam ciągle dostęp do Pl@nety i widzę czynny rachunek pomimo
    dyspozycji zamknięcia w okolicach czerwca br.

    --
    Pete